آپدیت اندروید 9 برای اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ پریمیوم و XZ1 کامپکت منتشر شد

سونی قول داده بود تا در تاریخ ۴ آبان آپدیت اندروید 9 برای اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ پریمیوم و XZ1 کامپکت را منتشر کند. اما حالا این آپدیت با کمی تأخیر به‌تازگی منتشر شده است.

3

سونی در زمینه آپدیت گوشی‌های خود به آخرین نسخه‌های اندروید معمولاً عملکرد بهتری نسبت به اکثر رقبا دارد. آپدیت اندروید 9 برای اکسپریا XZ1 و همچنین اکسپریا XZ پریمیوم و اکسپریا XZ1 کامپکت نیز به‌تازگی با کمی تأخیر برای کاربران منتشر شده است. این گوشی‌ها که سال گذشته به بازار عرضه شده‌اند حالا سرانجام به اندروید ۹ پای آپدیت شدند. این درحالیست که بسیاری از رقبا مثل سامسونگ هنوز پرچم‌داران سال اخیر خود را نیز به اندروید ۹ آپدیت نکرده‌اند.

چه از جسچرهای ناوبری اندروید ۹ خوشتان بیاید و چه نیاید خوب است بدانید این قابلیت در آپدیت سونی گنجانده نشده است. برای انجام آپدیت بهتر است گوشی خود را به اتصال وای‌فای مطمئنی متصل کرده و آن را کاملاً شارژ کنید.

گفتنی است آپدیت اندروید 9 سونی پیش از این برای گوشی‌های اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت منتشر شده بود و قرار است به‌زودی برای اکسپریا XZ2 پریمیوم نیز منتشر شود. پرچم‌دار اخیر سونی اکسپریا XZ3 هم که از همان ابتدا به اندروید پای مجهز بود. کاربران گوشی‌های میان‌رده اکسپریا XA2، اکسپریا XZ2 Ultra و XA2 Plus نیز تا پایان سال این آپدیت حیاتی را دریافت خواهند کرد.

در آپدیت جدید سونی علاوه بر نسخه آخر اندروید بهبودهایی شامل حالت سوپراسلوموشن با وضوح 1080p و وصله‌های امنیتی ماه گذشته نیز گنجانده شده‌اند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. امید می‌گوید

    با درود
    هنوزم که هنوزه اندروید 9 با رام خاورمیانه برای XZ PREMIUM نیومده! ممنون میشم راهنماییم کنید.

  2. سعید مرادی می‌گوید

    این آپدیت برای ایران کی منتشر خواهد شد؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      شرکت‌ها هیچوقت تاریخی مشخصی نمی کنن. باید منتظر بمونید