اپل مشکل لمس صفحه‌نمایش آیفون X را تأیید کرد

هرچند بیش از یک سال از عرضه آیفون 10 به بازار می‌گذرد، با این حال اکنون شرکت سازنده تائید کرده که برخی مدل‌های این گوشی از مشکل لمس صفحه‌نمایش رنج می‌برند.

0

اپل به تازگی در صفحه پشتیبانی آیفون X مطلبی را منتشر کرده که تائید می‌کند برخی ماژول‎های نمایشگر به کار رفته در این محصول فاقد کیفیت لازم هستند؛ درنتیجه ممکن است در برخی مدل‎ها با مشکل لمس صفحه‌نمایش آیفون X روبه‌رو باشیم.

کمی عجیب به نظر می‌رسد چراکه آیفون 10 بیش از یک سال پیش راهی بازار شده است و شرکت سازنده اکنون اقدام به اطلاع‌رسانی پیرامون مشکل نمایشگر آن کرده است. مشکل لمس صفحه‌نمایش آیفون X بدین صورت است که در برخی مواقع ممکن است گوشی به فرامین لمسی شما واکنش نشان ندهد. حتی در برخی موارد مشاهده شده که بدون لمس صفحه، برخی نقاط صفحه نمایش خود به خود تاچ می‌شود.

البته شرکت سازنده تائید کرده که این مشکل صرفا در آیفون X رویت شده و آیفون‌های 2019 فاقد آن هستند. اپل به افرادی که گوشی آن‌ها با این مشکل مواجه است پیشنهاد کرده که از طریق این لینک یکی از مراکز معتبر تعمیر آیفون را پیدا کرده و با مراجعه به آن ماژول لمسی دستگاه خود را به صورت رایگان تعمیر کنند.

نکته قابل توجه آنکه اگر پیشتر هزینه‌ای برای تعویض صفحه‌نمایش آیفون X خود پرداخت کرده‌اید، این هزینه با مراجعه به نزدیک‌ترین اپل استور به شما عودت داده می‌شود. اگر به یاد داشته باشید، بعضی کاربران آیفون 6 پلاس نیز از ظاهر شدن یک نوار خاکستری بالای صفحه و از کار افتادن صفحه لمسی خبر داده بودند. در آن زمان اپل با دریافت 150 دلار مشکل مذکور که با نام Touch Disease شناخته می‌شد را برطرف کرد، از این رو هنوز جای خرسندی است که اکنون هزینه در قبال تعمیر ماژول تاچ لمسی دریافت نمی‌شود.

با این‌حال کاربران ایرانی که آیفون X مشکل‌دار خریداری کرده‌اند احتمالاً در ایران راهی برای تعمیر رایگان گوشی خود نخواهند یافت.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.