هدست واقعیت مجازی مستقل Vive Focus‌ با قیمت 600 دلار عرضه شد

شرکت اچ‌تی‌سی سال گذشته اولین هدست واقعیت مجازی مستقل خود را با عنوان Vive Focus معرفی کرد اما تمام این یک سال هدست تنها در کشور چین عرضه شده بود. با فارنت همراه باشید…

0

هدست واقعیت مجازی Vive Focus از این پس در تمامی نقاط جهان در دسترس قرار می‌گیرد تا با ویژگی‌های فوق‌العاده خود همتایان خود را به چالش بکشد. این هدست در 37 بازار سراسر جهان عرضه شده و در ایالات متحده با قیمت 600 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته این موضوع را در نظر بگیرید که مدل عادی Vive قیمتی برابر 500 دلار دارد. سرویس Vive Focus Advantage هزینه را می‌تواند تا 750 دلار افزایش دهد اما این سرویس برای پشتیبانی‌های حرفه‌ای و مربوط به امور تجارتی است.

هسته وایو فوکوس را یک پردازنده اسنپ‌دراگون 835 تشکیل می‌دهد که در آکیلوس کوئست 400 دلاری هم شاهد حضور آن هستیم. رزولوشن 2880×1600 صفحه AMOLED آن هم چیزی مشابه هدست واقعیت مجازی کوئست را تداعی می‌کند. این صفحه‌نمایش قادر به ارائه زاویه دید 110 درجه‌ای است که در حد یک هدست سطح بالا مانند وایو پرو به حساب می‌آید.

همچنین می‌توان برای تجربه 3 ساعت مداوم و بدون استفاده از سیم روی مدل فوکوس حساب باز کرد و از کیفیت صدای ارتقا یافته آن لذت برد. این هدست از Vive Wave VR SDK هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. نظر شما در مورد ساخته جدید اچ‌تی‌سی چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.