سامسونگ گلکسی J4 Core دومین گوشی اندروید گو خود را معرفی کرد

شرکت سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی هوشمند به تازگی از گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای با پلتفرم اندروید گو رونمایی کرده که قرار است با قیمت زیر 100 دلار راهی بازار شود.

0

هرچند اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای استفاده از حداکثر ظرفیت یک پلتفرم از گوشی‌های پرچم‌دار استفاده کنند، با این حال همیشه وقت گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه مخاطبین خاصی در بازار دارند. سامسونگ نیز با توجه به همین موضوع به تازگی از گوشی هوشمندی با نام گلکسی J4 Core رونمایی کرده است که از پلتفرم سبک شده اندروید گو 8.1 اوریو قدرت گرفته است.

اگر با اندروید گو آشنایی ندارید، یادآور می‌شویم که این نسخه از پلتفرم موبایلی گوگل سرعت و پایداری بیشتر بر روی گوشی‌های ضعیف زیر 150 دلار داشته و تا 15 درصد عملکرد بهتری در اپ‌ها خواهد داشت. در این نسخه 2 برابر فضای بیشتری در حافظه داخلی خواهید داشت چراکه اندروید و اپ‌های سیستمی تنها 50 درصد فضای گذشته را اشغال کرده‌اند. علاوه بر این قابلیت data saver در اپلیکیشن‌ها برای مصرف کمتر دیتای اینترنت قرار داده شده است.

با توجه به همین موضوع گلکسی J4 Core از تراشه‌ای چهار هسته‌ای با کلاک فرکانس 1.4 گیگاهرتز و تنها 1 گیگابایت حافظه رم قدرت گرفته است. سامسونگ در این مدل از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 720 در 1480 پیکسل استفاده کرده است.

گلکسی J4 Core

در قاب جلویی گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید شرکت کره‌ای شاهد به کار گیری دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم F2.2 هستیم و دوربین اصلی نیز به سنسور 8 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

از دیگر ویژگی‎های گلکسی J4 Core می‌توان به 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی از قیمت نهایی و زمان عرضه این محصول از سوی شرکت سازنده منتشر نشده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.