دیزنی پلاس نام سرویس استریم محتوای آینده دیزنی خواهد بود

دیزنی نام سرویس استریم محتوای آینده خود را اعلام کرد و همانطور که چندان هم دور از انتظار نبود این سرویس تحت عنوان دیزنی پلاس از اوایل سال 2019 در آمریکا کار خود را آغاز خواهد کرد. با فارنت همراه شوید…

0

نام سرویس جدید استریم دیزنی اعلام شده و آن را با عنوان دیزنی پلاس خواهیم شناخت. البته در کنار پرده‌برداری از نام این سرویس، مطلع شدیم که دو سریال اصلی و جدید دیگر هم به این سرویس اضافه خواهد شد. دومین نسخه فرعی از سری جنگ ستارگان که حوادث آن به قبل از نسخه Rogue One: A Star Wars Story بازمی‌گردد و البته دیزنی سریال لوکی که پیش از این شایعات بسیاری در مورد آن وجود داشت را هم با حضور تیم هیدلستون، ضدقهرمان معروف مارول، تایید کرد. این برنامه‌ها به موارد قبلی اضافه خواهند شد.

خبر پیش روی شما در واقع تنها تاییدی بر وقایع احتمالی گذشته است. دیزنی در حال تلاش برای جذب مخاطب از فرنچایزهای محبوب خود به سوی سرویس جدید این شرکت است و البته اگر موفقیت فیلم‌هایی مانند اینفینتی وار و Last Jedi را در نظر بگیریم، می‌توان گفت که با آغاز کار سرویس دیزنی پلاس انتظار داشتن یک رقابت با سرویس‌های مشابه یک امر طبیعی خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.