مشکل داغ کردن گوشی هنگام شارژ را هم به مشکلات پیکسل 3 اضافه کنید!

گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل به عنوان یکی از برترین‌های دنیای گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آیند اما متاسفانه شهرت آن به خاطر وجود مشکلات متعدد پس از عرضه لکه‌دار شده است. با فارنت همراه باشید…

0

از قبل شاهد وجود اشکالات متعددی در گوشی هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال از جمله نقص‌های مربوط به مدیریت حافظه رم بوده‌ایم اما گزارشات حاکی از آن است که در آینده باید نگرانی‌های بیشتری برای این سری گوشی داشته باشیم.

تعدادی از کاربران گوشی پیکسل 3 ادعا کرده‌اند که گوشی آن‌ها در هنگام شارژ شدن در حد خطرناکی داغ می‌شود. ظاهرا انجام اموری مانند تماس ویدیویی، تماشای ویدیو به صورت زنده یا حتی پخش موزیک در هنگام شارژ پیکسل 3 را به حدی داغ می‌کند که گوشی به صورت خودکار و جهت جلوگیری از صدمات بیشتر خاموش می‌شود. به نظر می‌رسد که این مشکل زمان‌هایی بیشتر رخ می‌دهد که از شارژر وایرلس برای شارژ آن استفاده می‌شود اما گزارشاتی از داغ کردن در هنگام استفاده از شارژرهای سیمی عادی هم به گوش می‌رسد.

استفاده از گوشی هوشمند هنگامی که در حال شارژ شدن است، قطعا می‌تواند مقداری گوشی را بیشتر از حالت عادی گرم کند اما مورد پیکسل 3 قطعا بسیار بیشتر از کمی گرم شدن عادی است. به طور معمول هنگامی که یک گوشی هوشمند شروع به گرم کردن غیرعادی می‌کند، کاربران با یک نوتیفیکیشن از سوی گوشی مواجه می‌شوند. اگر این داغی غیرعادی ادامه پیدا کند روند شارژ شدن آهسته می‌شود و بعضا فارغ از آن که گوشی را به شارژر متصل کرده‌ایم، هیچ شارژی انجام نمی‌پذیرد. در نهایت با ادامه داغی غیرمعمول گوشی به صورت خودکار خاموش می‌شود یا اینکه در موارد بدتر باتری گوشی آتش می‌گیرد.

در حال حاضر این گزارشات مربوط به تعدادی از گوشی‌های هوشمند پیکسل 3 است و امیدواریم که این موضوع همه‌گیر نشود. همچنین هیچ نشانه‌ای از آن‌که مدل پیکسل 3 ایکس‌ال هم دارای چنین موردی باشد وجود ندارد. اگر این مشکل یک موضوع نرم‌افزاری باشد، گوگل به زودی با انتشار یک بروزرسانی آن را رفع خواهد کرد. در غیر این‌صورت روش مواجه با این شرایط به صورت رسمی آموزش داده خواهد شد. آیا شما با گوگل پیکسل 3 درگیر چنین مشکلی شده‌اید؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.