اپلیکیشن استریم موزیک تایدال برای ابزارهای پوشیدنی سامسونگ منتشر شد

سرویس استریم موزیک تایدال اعلام کرد که در نظر دارد اپلیکیشن این سرویس را برای ابزارهای پوشیدنی سامسونگ منتشر نماید. با فارنت همراه شوید…

2

اپلیکیشن استریم موزیک تایدال به زودی برای ابزارهای پوشیدنی سامسونگ از جمله گلکسی واچ، گیر اسپورت، گیر اس 3، گیر اس 2 و مچ‌بندهای سلامتی گیر فیت 2 و فیت 2 پرو انتشار خواهد یافت. این اپ اولین اپلیکیشن منتشر شده از سوی تایدال برای ابزارهای پوشیدنی است.

در داخل اپلیکیشن، صفحه منو اصلی شروع ماجرا برای دستیابی کاربران به لیست موسیقی‌هایشان است. در این قسمت بخشی با عنوان Explore وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان به پلی‌لیست‌های و موارد دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. صفحه My Collection موارد انتخابی و مورد علاقه کاربران را نمایش می‌دهد. کاربران این اپ می‌توانند محتوا مورد علاقه خود را دانلود کرده تا در شرایط آفلاین هم بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

همچنین سامسونگ اخیرا از آغاز یک همکاری طولانی‌مدت با سرویس اسپاتیفای خبر داده است که منجر به قرار گرفتن این اپلیکیشن در رابط کاربری تمامی دستگاه‌های سامسونگ خواهد شد. همچنین زمزمه‌هایی از برنامه مشترک اسپاتیفای و سامسونگ برای ورود این سرویس به محصولات هوشمند موجود در خانه سامسونگ شنیده می‌شود.

تفاوت اصلی تایدال و اسپاتیفای در کیفیت موزیک است. درحالی‌که حالت Extreme Quality در اسپاتیفای فایل‌های MP3 با بیت‌ریت 320kbps پخش می‌کند تایدال از فایل‌های Hi-Res با فرمت MQA پشتیبانی می‌کند و برای آدیوفایل‌ها مناسب‌هر است.

اپلیکیشن تایدال هم‌اکنون روی تمامی ابزارهای پوشیدنی نسل حاضر سامسونگ قرار دارد و تلویزیون‌های هوشمند مدل‌های 2017 و جدیدتر هم از وجود آن بهره‌مند شده‌اند. این شرکت کره‌ای در نهایت خاطر نشان کرد که در ادامه موارد بیشتری در رابطه با ابزارهای پوشیدنی برای نمایش خواهد داشت. نظر شما در مورد استریم موزیک تایدال و البته برنامه‌های آتی سامسونگ چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Fatemeh soleymani می‌گوید

    سلام من از طرف اینسا هک شدم بعد نمیدونم چطوری یه اکانت دیگ ساختم و اصلا متوجه نشدم بعد ک رفتم و اکانتم رو حذف کردم اکانت جدیدم حذف شد و اکانت قبلیمو هر کاری میکنم نمیتونم حذف کنم کمکم کنید لطفا

    1. علی ارغوان می‌گوید

      از طرف اینستا هک شدید؟! اصلا متوجه نشدم.
      شما با هر نام کاربری و پسوردی که وارد بشید همون رو میتونین حذف کنید.