ساعت هوشمند Fossil Sport با اسنپ‌دراگون ۳۱۰۰ از راه رسید

امروز شرکت Fossil نسخه‌ای جدید از ساعت‌های هوشمند خود را با نام ساده Fossil Sport معرفی کرد که از تراشه جدید کوالکام بهره می‌برد.

0

ساعت هوشمند Fossil Sport محصول تازه شرکت Fossil است و از سیستم‌عامل Wear OS بهره می‌گیرد که کارایی مناسبی در زمینه سلامت دارد. البته خود شرکت تغییراتی را در سیستم‌عامل Wear OS ایجاد کرده و یک UI تازه در آن ایجاد کرده است.

ساعت هوشمند Fossil Sport همچنین از آخرین چیپ کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 3100 استفاده می‌کند و جایگزین چیپ قدمی 2100 شده است. این ساعت یک باتری ۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و در شش رنگ عرضه خواهد شد. ۲۸ بند مختلف برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است.

Fossil Sport

ساعت در دو اندازه ۴۱ و ۴۳ میلیمتری عرضه خواهد شد که بندهای ۱۸ و ۲۲ میلی‌متری خواهند داشت. قاب ساعت هوشمند از آلومینیوم و نایلون تولید شده که وزن محصول را پایین می‌آورد. همچنین در این محصول باید شاید اپلیکیشن تازه و بهبودیافته Google Fit باشیم.

این ساعت همچنین از تکنولوژی NFC پشتیبانی می‌کند و می‌توانید برای پرداخت موبایلی از این تکنولوژی بهره بگیرد. یک حسگر ضربان قلب، جی‌پی‌اس، ارتفاع سنج، سنسور نوری، میکروفون و اسپیکر برای تماس‌ها هم در محصول وجود دارد.

این محصول چند روز دیگر در نیویورک عرضه خواهد شد. قیمت ساعت هوشمند Fossil Sport 255 دلار است. از امروز می‌توانید وارد سایت Fossil شوید و این محصول را خریداری کنید. سه روز دیگر هم این محصول وارد بازار و فروشگاه‌ها خواهد شد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.