شایعه: گوگل درحال آماده‌سازی دو گوشی پیکسل میان‌رده است

پس از آنکه در اوایل تابستان شاهد انتشار اخبار مبنی بر توسعه یک گوشی میان رده توسط گوگل منتشر شد، امروز اطلاعاتی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این مدل از تراشه اسنپ‌دراگون 710 کوالکام قدرت گرفته است.

0

گوگل در ابتدای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند به سراغ سری ارزان قیمت نکسوس رفت که هر نسل با همکاری یکی از شرکت‌های شناخته شده تولید گردید. در سال 2016 این رویه به طور کلی با عرضه خانواده پیکسل تغییر پیدا کرد و حتی محصولات این سری با قیمتی بالاتر از پرچم‌داران بازار عرضه شدند.

به عنوان مثال در بازار کشور خودمان گوشی‌های پیکسل 2 با قیمت‌های نجومی قابل خرید هستند. با ادامه‌دار شدن این رویه و کاهش فروش محصولات سری پیکسل، به نظر می‌رسد گوگل بار دیگر قصد دارد مدل میان رده و ارزان قیمت را به بازار عرضه کند.

بر این اساس دو گوشی پیکسل میان‌رده که هنوز موجودیت آن‌ها توسط ساکنین مانتین ویو تائید نشده است، با کد داخلی Sargo احتمالاً از تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 710 قدرت گرفته‌اند.

در همین رابطه در آخرین نسخه از اپلیکیشن ARCore نام دو گوشی با این کد داخلی مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد Sargo دارای دو مدل احتمالا 5.5 و 6 اینچی خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از گوشی‌های میان رده سری پیکسل در دست نیست، با این حال منبع خبر معتقد است که گوگل این محصولات را در اوایل سال 2019 راهی بازار خواهد کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.