شایعه: ایرپاد 2 اپل به ویژگی‌های تندرستی مجهز خواهد بود

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تمام محصولاتش را با صبر و حوصله عرضه کند. به نظر می‌رسد ایرپاد جدید اپل هم به همین ترتیب عرضه شود.

0

اپل پس از معرفی آیفون XS یک ماه صبر کرد تا آی‌پد پرو جدید را معرفی کند. حالا با معرفی آی‌پد جدید، شاید نیاز به یک ماه صبر برای عرضه ایرپاد جدید اپل باشد. این ایرپاد نزدیک به عرضه است و با نگاه به برخی مشخصات و تاییدیه‌هایی که این ایرپاد دریافت کرده، ممکن است با یک محصول قوی و جذاب روبرو باشیم.

ایرپاد جدید اپل احتمالا از آخرین نسخه بلوتوث استفاده کنند. ایرپادهای اپل که با شماره مدل A2031 و A2032 عرضه می‌شوند، از بلوتوث 5 پشتیبانی خواهند کرد. این پشتیبانی بدین معنا است که این ایرپادها می‌توانند صدا را با مصرف انرژی بسیار کمتری پخش کنند.

البته از بین اسنادی که مربوط به این ایرپاد است، می‌توان به یک قابلیت جذاب رسید. داخل این اسناد یک عنوان تازه به چشم می‌خورد و آن هم سنسورهای تندرستی است. ویژگی‌های تندرستی مشخصا از نسخه قبلی این ایرپادها غایب بودند و شاید امسال شاهد حضور این ویژگی‌ها باشیم.

ما چنین انتظاری را داشتیم. به هر حال اپل با تمام محصولات جانبی خود به چنین مسیری می‌رود. البته این اسناد به ما نمی‌گویند که دقیقا باید منتظر چه نوع سنسور و ویژگی‌هایی باشیم. طبق شایعات ممکن است ایرپاد جدید اپل به یک سری ضربان‌سنج مجهز باشد و شاید توانایی ثبت نوارد قلب را داشته باشد!

خارج از تمامی بخش‌های سلامت و تندرستی، انتظار می‌رود که ایرپاد جدید اپل در زمینه ارتباط بی‌سیم بهبود فراوانی داشته باشد و همچنین شاید بالاخره بتواند ضدآب باشد. ممکن است پشتیبانی از سیری هم وارد سخت‌افزار این محصول شود.

منبع Slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.