لنزهای جانبی جدید Olloclip برای دوربین گوشی‌های هوشمند معرفی شد

شرکت Olloclip در حال گسترش خدمات رسانی و محصولات خود برای عکاسان موبایل است و قصد دارد دو سری لنز تازه را عرضه کند.

0

لنزهای جانبی جدید Olloclip در دو سری Intro و Pro عرضه خواهند شد. سری Pro مشخصا برای عکاسان مشتاق است که قصد دارند تصاویری حرفه‌ای‌تر و جدی‌تر ثبت کنند. همچنین نسخه Intro برای کسانی است که دید ساده‌تری به عکاسی دارند و قصد دارند عکس‌هایی که می‌گیرند کیفیت بهتری داشته باشد.

این شرکت که در کالیفرنیا واقع شده، گفته که لنزهای تازه این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد که میدان دید بیشتری از دوربین گوشی خود کسب کنند. این شرکت پیش از این یک خط تولید به نام Connect X ایجاد کرده بود. این خط تولید به کاربران اجازه می‌داد که تصاویری وایدتر یا نزدیک‌تر از استاندارد گوشی را ثبت کنند. دو سری لنزهای جانبی جدید Olloclip این خط تولید را کامل می‌کند.

اگر قصد استفاده از لنزهای این شرکت را دارید باید بدانید که تمامی لنزهای این شرکت با کلیپ همگانی، کلیپ آیفون X و دیگر آیفون‌ها سازگاری دارد و می‌توانید نسبتا به همه گوشی‌ها متصل کنید.

تاد ویلیامز، مدیر فروش جهانی این شرکت می‌گوید:

سال‌هاست شرکت ما لنزهایی را عرضه کرده که قابلیت‌های دوربین گوشی را افزایش داده اما گوشی‌هایی که پشتیبانی کردیم محدود بوده است. اما حالا می‌توانیم سه سری مختلف از لنزها را برای گوشی‌های مختلف و با قیمت‌های مختلف عرضه کنیم. این لنزها برای همه در دسترس خواهد بود.

سری Pro این لنزها شامل یک لنز سوپرواید و یک لنز تله‌فوتو می‌شود. لنز سوپرواید میدان دید زیادی را ارائه می‌دهد و سعی می‌کند اعوجاج تصویر کمی داشته باشد. لنز تله‌فوتو هم تصویر را دو برابر بزرگ‌تر می‌کند و نور بیشتری را برای یک تصویر روشن جذب خواهد کرد. هر دو لنز با قیمت 100 دلار خالی و 120 دلار همراه با گیره عرضه خواهند شد.

سری Intro هم شامل یک لنز واید و ماکرو است. تصاویر لنز واید کمی گردتر از لنز سوپرواید Pro خواهد بود. این نسخه برای سلفی‌ها، چت‌های ویدئویی گروهی و ثبت یک تصویر بزرگ‌تر مناسب هستند. لنز ماکرو این سری هم همانند یک ذره‌بین عمل خواهد کرد. لنزهای جانبی جدید Olloclip هم به زودی برای فروش قرار می‌گیرند و 20 دلار خالی و 40 دلار با گیره به فروش خواهند رسید.

 

منبع Venturebeat
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.