تبلت B&N Nook جدید با پشتیبانی از گوگل پلی و قیمت ۱۳۰ دلار رونمایی شد

شرکت Barnes & Noble را معمولاً به عرضه کتاب‌خوان‌های الکترونیک می‌شناسیم. این شرکت حالا تبلت جدید B&N Nook را با همین هدف اما پشتیبانی از پلی استور گوگل عرضه کرده است.

0

تبلت‌ها و کتاب‌خوان‌های سری نوک B&N زمانی از جدی‌ترین رقبای کیندل آمازون بودند. حالا این شرکت تبلت جدید ۱۰.۱ اینچی B&N Nook را با صفحه‌نمایش رنگی باکیفیت و پشتیبانی از پلی استور گوگل معرفی کرده است. این تبلت دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و می‌توانید حافظه داخلی آن را با کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید.

با وجود این‌که صفحه‌نمایش e-ink برای خواندن کتاب‌ها مناسب‌تر است اما اگر بخواهید از دستگاه برای کارهای دیگری مثل تماشای ویدئو یا باز کردن استفاده کنید صفحه‌نمایش LCD در B&N Nook بیشتر به کارتان می‌آید و به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفته از یک پنل LCD استفاده کند.

این تبلت همچنین با کانکتور Pogo-pin با کیبورد اختصاصی فیزیکی خود نیز سازگار است تا بتوانید با آن ایمیل و مقاله نیز تایپ کنید و یا سریع‌تر با دوستانتان گفتگو کنید. ویژگی اصلی جدید B&N Nook سازگاری با پلی استور بوده و با وجود استفاده از LCD کماکان دوام شارژ ۸.۵ ساعته را در اختیارتان می‌گذارد.

کیبورد B&N Nook

از سایر مشخصات B&N Nook جدید می‌توان به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه microUSB، وای‌فای دوبانده و همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون استفاده کرد. این تبلت همچنین از فرمت‌های  ePUB، PDF، MP3 و MP4 پشتیبانی خواهد کرد.

نکته مهم دیگر در این تبلت قیمت پایین ۱۳۰ دلاری آن است که B&N Nook را در دسترس بسیاری از کاربران علاقمند قرار داده و مهم‌تر از آن دستگاه را به رقیبی برای کیندل‌های آمازون تبدیل می‌کند. پس اگر کتابخوان هستید اما از دستگاه خود انتظارات بیشتری دارید Nook می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.