این دوربین بدون آینه از اندروید جان گرفته و با لنزهای کانن سازگار است

اگر بخواهیم یک جانشین برحق برای گوشی Galaxy Camera سامسونگ پیدا کنیم قطعاً این جانشین Yongnuo YN450 خواهد بود. این دوربین اندرویدی با لنزهای DSLR کانن سازگار است!

0

شاید به خاطر نداشته باشید اما سامسونگ در سال ۲۰۱۲ گوشی هوشمندی را با نام Galaxy Camera معرفی کرد. این گوشی در واقع ترکیبی از گلکسی اس ۳ با یک دوربین کامپکت دیجیتال بود. حالا شرکت چینی Yongnuo یک دوربین بدون آینه معرفی کرده که ما را به یاد همان گوشی سامسونگ می‌اندازد. Yongnuo YN450 در واقع یک دوربین است که از سیستم‌عامل اندروید بهره برده و با لنزهای EF کانن سازگار است.

این دوربین دارای یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ ۵ اینچی با دکمه‌های ناوبری اندروید در پشت است و از اندروید ۷ نیز بهره برده است. سنسور این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و در قطع Micro Four Thirds (میکرو سه‌چهارم) یعنی کوچک‌تر از APS-C بوده و می‌تواند تصاویر RAW و همچنین فیلم‌های 4K@30fps ضبط کند. اما مزیت اصلی این دوربین سازگاری آن با لنزهای محبوب و باکیفیت EF کانن است.

این دوربین از اتصال 3G/4G پشتیبانی کرده و به یک تراشه هشت هسته‌ای کوالکام نیز مجهز شده است. ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی (!) و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از سایر مشخصات آن هستند. Yongnuo حتی یک جک هدفون را نیز برای این دوربین در نظر گرفته که در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی حذف شده است.

البته هنوز خیلی چیزها را راجع به این دوربین نمی‌دانیم. به طور مثال مشخص نیست آیا امکان نصب اپلیکیشن از پلی استور وجود دارد یا خیر. همچنین قیمت و زمان عرضه آن مشخص نشده است و معلوم نیست این دوربین در بازار کدام کشورها عرضه خواهد شد. علاوه بر این علاقمندان به عکاسی معمولاً کنترل‌های فیزیکی را بیشتر از نوع لمسی آن می‌پسندند و مشخص نیست YN450 تا چه حد در جذب مخاطب موفق خواهد بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.