طراحی گلکسی اس 10 در اندروید پای آزمایشی سامسونگ فاش شد

هرچند سری گلکسی اس 9 و نوت 9 با کمترین تغییرات ظاهری نسبت به نسل قبلی راهی بازار شدند، با این حال منابع نزدیک به شرکت کره‌ای به تازگی فاش کرده‌اند که این رویه در گلکسی اس 10 به طور کلی تغییر پیدا خواهد کرد.

0

شرکت‌های سخت افزاری عمداً برای داغ نگاه داشتن بازار شایعات همیشه وقت اطلاعاتی از محصولات جدید خود را پیش از رونمایی رسمی از طرق مختلف فاش می‌کنند. سامسونگ نیز بر همین اساس طراحی گلکسی اس 10 را از طریق نسخه آزمایشی اندروید 9 پای منتشر کرده است.

البته این اولین باری نیست که شرکت کره‌ای بدین ترتیب عمداً سرنخ‌هایی از محصولات جدیدش را فاش می‌کند. به عنوان مثال به همین شیوه و از طریق برنامه Samsung Experience، اطلاعات گلکسی اس 7 در نسخه بتای اندروید 7 نوقا و طراحی گلکسی اس 8 و 9 از انیمیشن‌های به کار رفته در نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو به بیرون درز پیدا کرد.

طراحی گلکسی اس 10

به هر حال همان‌طور که از تصاویر منتشر شده هم به وضوح پیداست، شرکت سامسونگ همچنان معتقد استفاده از بریدگی نمایشگر در طراحی گلکسی اس 10 نیست و احتمالاً شاهد استفاده از پنلی یکپارچه در این محصول خواهیم بود. بر اساس شایعات از پیش درز کرده، شرکت کره‌ای از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر این محصول استفاده خواهد کرد.

در سوی دیگر همان‌طور که پیداست، قسمتی برای تعبیه سنسور تشخیص چهره و دوربین سلفی در قاب جلویی تعبیه نشده است، از این و می‌توان پیش‌بینی کرد که این قطعات در زیر پنل نمایشگر گنجانده شده باشند. البته منبع خبر معتقد است که این خانواده شامل سه عضو گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت خواهد بود که مدل آخر از پنلی فلت بهره خواهد برد و در آن خبری از سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر هم نیست.

به احتمال زیاد شاهد معرفی این محصولات سامسونگ در بهار سال جدید میلادی خواهیم بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.