رنگ سفید گلکسی نوت 9 سامسونگ در راه است

در حال حاضر تنها 50 روز با شروع سال جدیدی میلادی فاصله داریم و چه بهتر از این که یکی از بهترین گوشی‌های کنونی جهان را در رنگ‌بندی سفید خود تصور کنیم؟ با فارنت همراه باشید…

0

طبق اخبار منتشر شده احتمالا دیگر لازم نیست تصور رنگ سفید گلکسی نوت 9 را در سر بپرورانید و می‌توانید آن را با چشمان واقعی خود مشاهده کنید. متاسفانه ایوان بلس که یکی از مورد اعتمادترین منابع موجود برای اعلام صحت یک مورد جدید است اما نمی‌تواند درست یا غلط بودن رنگ جدید گوشی پرچمدار سامسونگ را تایید کند.

از یک منبع نامشخص خبر رسیده که این رنگ سفید چندان هم از واقعیت دور نیست اما معمولا چنین اخباری را به سادگی می‌توان یک شایعه در نظر گرفت. اگر این اخبار به گوش رسیده صحت داشته باشند پس باید رنگ سفید را هم به لیست رنگ‌های متنوع گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ اضافه کرد.

آخرین باری که رنگ سفید روی یکی از گوشی‌های سری نوت اعمال شد گوشی گلکسی نوت 5 بود و از آن زمان به بعد شاهد رنگ سفید روی گوشی‌های گلکسی نوت نبوده‌ایم. نظر شما در مورد این رنگ روشن چیست؟ آیا اگر رنگ سفیدی برای گوشی گلکسی نوت 9 وجود داشته باشد، تمایلی به خرید آن خواهید داشت؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.