سامسونگ اتصال LTE را به کروم‌بوک پلاس خود اضافه کرد

سامسونگ در تابستان کروم‌بوک پلاس را با یک پردازنده جدید و دوربین در پشت بروزرسانی کرد و اکنون این شرکت یک نسخه جدیدتر از کروم‌بوک خود منتشر کرده که در آن قابلیت اتصال LTE فراهم شده است. با فارنت همراه باشید…

0

فارغ از قابلیت جدید LTE اضافه شده به کروم‌بوک پلاس سامسونگ، سایر ویژگی‌های این نسخه جدید همانند مدلی است که در تابستان گذشته منتشر شد. صفحه‌نمایش 12.2 اینچ فول‌اج دی، پردازنده سلرون اینتل، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و یک قلم داخلی از جمله ویژگی‌های این کروم‌بوک است.

نسخه LTE کروم‌بوک پلاس سامسونگ از دو روز پیش روانه بازار شده و می‌توانید با قیمت 599.99 دلار آن را خریداری نمایید. به عبارتی دیگر با پرداخت 100 دلار بیشتر از نسخه غیر LTE می‌توانید صاحب جدیدترین نسخه منتشر شده از این کروم‌بوک شوید.

علاوه بر این سامسونگ زمان انتشار و قیمت گلکسی بوک 2 را هم اعلام کرد و از امروز می‌توانید با قیمت 999.99 دلار صاحب یکی از این محصولات خوش‌ساخت شوید. نظر شما در مورد محصولات جدید سامسونگ چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.