با قابلیت‌های ساعت هوشمند Huawei Watch GT آشنا شوید

هواوی ماه گذشته در مراسم رونمایی از سری گوشی‌های میت 20 همچنین از ساعت جدید خود با نام Huawei Watch GT نیز رونمایی کرد. در این مطلب به برخی قابلیت‌های این ساعت هوشمند اشاره خواهیم کرد.

0

برخلاف ساعت‌های هوشمند هواوی واچ 1 و 2 ساعت Huawei Watch GT از سیستم‌عامل گوگلی Wear OS بهره نگرفته و به جای آن سیستم‌عامل اختصاصی LightOS را اجرا می‌کند. به این ترتیب ساعت جدید هواوی با تمرکز روی تناسب اندام و دوام شارژ بالا عرضه خواهد شد.  این ساعت به امکاناتی همچون باتری با ظرفیت بالا، طراحی جذاب و عملکردهای هوشمند دیگر مجهز شده است. Huawei Watch GT جامع‌ترین توضیحات لازم برای تمرین‌های ورزشی را ارائه می‌دهد و قادر است برنامه‌هایی شامل تمرین‌های ورزشی مختلف که به صورت پیش فرض روی این دستگاه نصب شده را در اختیار کاربران خود  قرار دهد.

ساعت هوشمند هواوی  این امکان را به کاربران خود می‌دهد که  مواردی نظیر  چربی بدن و  ضربان قلب خود را کنترل کنند به علاوه کاربران می‌توانند به صورت تخصصی و پیشرفته برای ورزش‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند و در پایان گزارش‌های دقیقی مانند داده‌های به دست آمده از تمرین‌های ورزشی خود را دریافت کنند.

 

سیستم جامع آموزشی و تمرین‌های حرفه‌ای ورزشی

یکی دیگر از امکانات Huawei Watch GT مناسب سازی تمرین‌ها براساس مکانیسم بدن هر فرد است. این امکان که همراه با یک سیستم آموزش علمی امکان‌پذیر شده، قادر است تمرین‌های ورزشی متفاوتی را در سطح‌های مختلف از مبتدی تا حرفه‌ای ارائه دهد و توصیه‌های ورزشی را به شکل هوشمندانه و مطابق با ویژگی‌های فیزیکی آن شخص تعریف کند.

از جمله تمرین‌های ورزشی این سیستم می‌توان به تمرین‌های هوازی، استقامتی، چربی سوزی و دیگر دوره‌های مقدماتی اشاره کرد. برای مثال این ساعت هوشمند فعالیت‌هایی نظیر دویدن با سرعت کم را برای ابتدای کار در اولویت قرار می‌دهد، سپس بر اساس توانایی‌های فیزیکی شخص انواع تمرین‌های پیشرفته را به مرور زمان در برنامه ورزشی وارد می‌کند. هم‌چنین برای آن دسته از ورزشکاران حرفه‌ای که به طور مداوم ورزش می‌کنند تمرین‌های سنگین‌تری از جمله استقامت هوازی و دویدن مسافت طولانی با سرعت کم را در نظر می‌گیرد.

 

یادآوری مداوم در زمان تمرین‌

مربی کلاس‌های خصوصی ورزشی در زمان تمرین‌،  ورزشکاران را از وضعیت جسمانی‌شان آگاه کرده و در مورد نحوه اجرای صحیح حرکات راهنمایی  می‌کنند. ساعت Huawei Watch GT نیز قادر است با بهره‌گیری از سیستم هوشمند خود امکاناتی مشابه به کاربران خود ارائه دهد. این ساعت هوشمند می‌تواند وضعیت جسمانی کاربر از جمله ضربان قلب و سرعت دویدن را هم‌زمان بررسی و کاربر را از میزان پیشرفت خود  مطلع کند.

 

استفاده از تکنولوژی TruSeenTM3.0 Heart Rate  برای نظارت دقیق روی ضربان قلب

شاید این پرسش مطرح شود WATCH GT چگونه قادر است با استفاده از داده‌هایی از قبیل training load, recovery time وضعیت فیزیکی کاربر را بررسی کند؟ Huawei Watch GT بعد از تلاش‌های 4 ساله در زمینه‌های مختلف، توانسته TruSeenTM3.0 heart rate را که یکی از تکنولوژی‌های پایه در زمینه سلامت و ورزش است را بهینه‌سازی کند و در نتیجه به دست آوردن اطلاعات دقیق از وضعیت ضربان قلب و سایر موارد را میسر کرده است. این ساعت در مقایسه با سیستم نظارت بر ضربان قلب سایر ساعت‌های هوشمند، به خاطر استفاده از تکنولوژی TruSeenTM3.0 داده‌هایی با دقت بالاتر و اتصالی بهتر را ارائه می‌دهد.

جالب است بدانید این ساعت هوشمند سیستم نظارت بر ضربان قلب و کنترل کیفیت خواب را به صورت 24 ساعته پشتیبانی می‌کند. ساعت هوآوی این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا در هر زمان و مکانی بتواند تمرین‌هایش را به صورت کاملاً حرفه‌ای دنبال کند، در نتیجه کاربران می‌توانند مطمئن باشند ساعت هوشمند Huawei Watch GT یکی از بهترین تجربه از تمرین‌های ورزشی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.