اپل فروش نسخه ریفربیشد آیفون 8 و 8 پلاس را آغاز کرد

طبق روال همیشه با معرفی و عرضه آیفون‌های جدید، اپل نسخه ریفربیشد آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را با قیمت پایین‌تر می‌فروشد.

0

اجناس ریفربیشد که گاهی به اشتباه در بازار با نام رفرش هم شناخته می‌شوند در واقع محصولاتی هستند که به دلایل مختلف از جمله مشکلات جزئی و یا حتی نارضایتی مشتری به کارخانه بازگردانده شده و شرکت سازنده آن‌ها را بازسازی و یا صرفاً بسته‌بندی کرده و با قیمت پایین‌تر عرضه می‌کند. اپل مدت‌هاست آیفون‌های قدیمی‌تر خود را به شکل ریفربیشد می‌فروشد و حالا هم نسخه ریفربیشد آیفون 8 و 8 پلاس را عرضه کرده است.

اگر به محصولات اپل علاقمند هستید اما نمی‌توانید ۷۵۰ دلار برای محصولات جدیدی مثل آیفون XR یا ۶۰۰ دلار برای آیفون 8 جدید هزینه کنید خوشبختانه اپل نسخه ریفربیشد آیفون 8 و 8 پلاس را با قیمت نسبتاً پایین‌تری عرضه می‌کند.

قیمت نسخه ریفربیشد آیفون 8 برای مدل ۶۴ گیگابایتی ۴۹۹ دلار یعنی ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از نسخه نو و برای آیفون 8 پلاس ۶۴ گیگابایتی هم ۵۹۹ دلار است.

البته گفتنی است نسخه ریفربیشد آیفون 8 را می‌توانید از فروشگاه‌های دیگر نیز تهیه کنید اما خرید مستقیم از اپل مزایایی مثل یک‌سال ضمانت، تضمین اپل، باتری و قاب نو و جعبه ویژه را نیز به همراه دارد. در حال حاضر آیفون 8 ریفربیشد در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری توسط اپل عرضه می‌شود اما موجودی این محصولات بسیار محدود است.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.