بشتابید! بازی Destiny 2 برای PC به مدت محدود رایگان شد

0

بلیزارد امسال بلیزکان (BlizzCon 2018) را با دست و دلبازی خاصی آغاز کرده است. اکتیویژن در مراسم آغازین بلیزکان امسال، اعلام کرد که به مناسبت عرضه‌ی بازی Destiny 2 برای PC کاربران رایانه‌های شخصی تا 27 آبان فرصت دارند که این بازی را به رایگان دریافت کنند.

«استیو کاتن» در پیش‌برنامه‌ی بلیزارد در آغاز بلیزکان امسال این موضوع را اعلام کرد. کسانی که این بازی را از امروز تا 27 آبان دانلود کنند می‌توانند آن را برای همیشه در اختیار داشته باشند. برای دانلود این بازی نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و می‌توانید با دریافت رایگان آن، به جمع بازیکنندگان بازی Destiny 2 برای PC اضافه شوید.

برای دریافت رایگان بازی داشتن یک حساب کاربری Battle.Net کافی است. نسخه‌ی رایگان این بازی همچنین هدایایی برای دریافت کنندگان به همراه خواهد داشت.

با دریافت نسخه‌ی رایگان این بازی، نسخه‌ی اولیه‌ی بازی Destiny 2 را در اختیار خواهید گرفت که شامل یک بخش داستانی هشت ساعتی و 20 مرحله خواهد بود. همچنین با دریافت این نسخه از بازی به دو حالت مولتی پلیر اصلی بازی یعنی لویاتان و کروسیبل دسترسی پیدا خواهید کرد.

با این حال، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی جدید این بازی که با نام Forsaken عرضه شده است در این نسخه از بازی گنجانده نشده و برای دریافت آن می‌بایست قیمت 40 دلاری آن را بپردازید.

اکتیویژن برای افزایش تعداد کاربران بازی خود این کار را کرده و حالا شما فرصت این را دارید که به یکی از بازی‌های خوب این عرصه به رایگان دسترسی پیدا کنید.

بازی Destiny 2 ابتدا در سپتامبر 2017 میلادی عرضه شده بود.

با دیگر اخبار مرتبط با بلیزکان 2018 با ما همراه باشید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.