اولین آپدیت میت 20 پرو هواوی قابلیت‌های جدید را به دوربین اضافه کرد

از زمان عرضه گوشی هوشمند میت 20 پرو هنوز یک هفته نگذشته است اما هواوی یک بروزرسانی برای آن منتشر کرده تا کیفیت دوربین این گوشی ارتقا یابد. با فارنت همراه باشید…

0

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که طی روزهای گذشته اقدام به خرید پرچمدار جدید هواوی یعنی میت 20 پرو کرده‌اید بهتر است منتظر آپدیت جدید این گوشی باشید. اول از همه در لیست تغییرات می‌توانید شاهد فیلترها و افکت‌های جدید باشید و در کنار آن با استفاده از این آپدیت از زوم هوش مصنوعی AI برای ضبط ویدیو لذت ببرید. همچنین در زمان ضبط ویدیو قادر به اعمال کردن افکت‌های مختلف از جمله رنگ‌بندی AI و مات کردن پس‌زمینه روی آن خواهید بود.

ویژگی جدید زوم AI به کاربران گوشی میت 20 پرو این اجازه را می‌دهد تا فوکوس را تنظیم کنند و وضوح تصویر را بالا ببرند. این بروزرسانی همچنین شامل وصله امنیتی ماه اکتبر هم خواهد بود.

به گزارش منبع معتبر Android Authority، حجم بروزرسانی فوق حدود 490 مگابایت است و هم‌اکنون می‌توانید در بریتانیا و آفریقای جنوبی آن را دریافت نمایید. بدیهی است که در مدت چند هفته آینده سایر کشورهای جهان هم این آپدیت را دریافت خواهند کرد. نظر شما در مورد این بروزرسانی زودهنگام گوشی هوشمند هواوی میت 20 پرو چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.