لنوو گوشی Z5 Pro را با طراحی بدون حاشیه کشویی معرفی کرد

لنوو گوشی Z5 Pro را معرفی کرد. این گوشی کشویی است و طراحی شبیه به می میکس 3 و آنر مجیک 2 دارد.

0

بازار گوشی‌های کشویی به نظر داغ می‌رسد. دیشب گوشی آنر مجیک 2 معرفی شد. گوشی لنوو Z5 Pro هم امروز معرفی شد. طراحی این گوشی در دسته گوشی آنر مجیک 2 و می میکس 3 شیائومی قرار می‌گیرد. با این حال لنوو ادعا می‌کند که نسبت صفحه بهتری را ارائه می‌دهد و قیمت پایین‌تری خواهد داشت. مشکل اینجاست که لنوو از اسنپ‌دراگون 710 استفاده می‌کند و اکثر پرچمداران معرفی شده از اسنپ‌دراگون 845 بهره می‌گیرند.

گوشی صفحه‌نمایشی تمام صفحه دارد و هیچ بریدگی در گوشی دیده نمی‌شود. صفحه‌نمایش این گوشی 6.39 اینچ است و رزولوشنی +FHD دارد. لنوو ادعا می‌کند که 95 درصد پنل جلویی توسط صفحه‌نمابش اشغال شده است و نسبت به می میکس این گوشی حاشیه نازک‌تری دارد. همچنین لنوو اعلام کرده که صفحه‌نمایش توسط سامسونگ تولید شده است.

گوشی لنوو Z5 Pro

مشخصات این محصول خلاصه هستند و انتخاب‌های زیادی وجود ندارد. شما با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی مواجه خواهید شد. لنوو اشاره‌ای به حافظه میکرو‌اس‌دی نکرده و به نظر می‌رسد که حافظه گوشی قابل گسترش نیست.

پشت گوشی، یک ترکیب دوگانه از دو دوربین وجود دارد. دوربین اول 16 مگاپیکسل با سنسور Sony IMX576 است. دریچه دیافراگم این دوربین f/1.8 است. دوربین دوم هم از سنسور Sony IMX519 استفاده می‌کند و رزولوشنی 24 مگاپیکسل دارد. وقتی که اسلایدر گوشی را به سمت بالا بکشید، با دوربین 16 و 8 مگاپیکسل سلفی مواجه می‌شود. یک سنسور اینفرارد هم برای تشخیص چهره کار گذاشته شده است.

علاوه بر سیستم امنیتی بیومتریک، یک حسگر اثرانگشت هم زیر صفحه گوشی لنوو Z5 Pro قرار گرفته است. دستگاه باتری 3350 میلی‌آمپر بر ساعت دارد و از اندروید اوریو به همراه رابط کاربری ZUI 10 استفاده می‌کند.

گوشی لنوو Z5 Pro

رابط کاربری گوشی لنوو Z5 Pro یک سری قابلیت هوش مصنوعی مانند بهبود عملکرد باتری، درک صحنه‌ها توسط دوربین و حالت بازی را به همراه دارد. به صورت کلی هوش مصنوعی این رابط کاربری تلاش کرده تا محصول در دست شما عملکرد بهتری داشته باشد.

پیش فروش این گوشی 9 روز دیگر آغاز خواهد شد. قیمت نسخه 64 گیگابایت 287 دلار است و نسخه 128 گیگابایتی به قیمت 330 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی تنها در یک رنگ سرامیکی مشکی موجود است.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.