آنر واچ مجیک معرفی شد: صفحه‌نمایش AMOLED و یک هفته دوام شارژ

هواوی ماه گذشته ساعت واچ GT را با سیستم‌عامل LightOS و دوام شارژ بالا معرفی کرد. حالا آنر یک نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر از این ساعت را با نام آنر واچ مجیک رونمایی کرده است.

0

آنر واچ مجیک یک نسخه کوچک‌تر و کم زرق و برق‌تر از ساعت هواوی GT است. قیمت این ساعت کمتر و ارزان‌تر خواهد بود. همانطور که پیش‌بینی می‌شد این محصول از سیستم‌عامل Light OS استفاده خواهد کرد.

ساعت هوشمند آنر یک صفحه‌نمایش 1.2 اینچی AMOLED دارد که نسبت به صفصحه ۱.۳۹ اینچی در واچ GT کوچک‌تر است.  با این حال تراکم پیکسلی در هر دو ساعت ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است. باتری اما نسبت به مدل GT کوچک‌تر شده است؛ ظرفیت باتری آنر واچ مجیک هواوی 178 میلی‌آمپرساعت است. این رقم  برای ساعت هواوی 420 میلی‌آمپر بر ساعت بود. آنر اما ادعا کرده که این میزان برای یک هفته فعالیت کافی و مناسب است.

آنر واچ مجیک هواوی

قیمت این ساعت 130 دلار خواهد بود درحالی‌که قیمتی که هواوی برای نسخه GT در نظر گرفته بود 186 دلار بود. GT در اروپا با قیمت 200 یورو فروخته خواهد شد؛ به همین خاطر می‌توان انتظار داشت که واچ مجیک با قیمتی حدود 150 یورو عرضه شود.

نسبت به قیمت، شما محصولی کامل و مناسب را خریداری خواهید کرد. این ساعت ضدآب است و می‌توانید در هنگام شنا هم از آن استفاده کنید. یک مانیتور ضربان قلب نیز در ساعت قرار گرفته است. از امکانات دیگر می‌توان به جی‌پی‌اس، GLONASS، Galileo و Huawei Pay اشاره کرد.

ساعت آنر واچ مجیک نازک‌تر از GT است و ضخامتی بالغ بر 9.8 میلیمتر دارد. با این ضخامت دیگر نگران باد کردن آستین پیراهن خود نیز نخواهید بود و مچ دست شما هم اذیت نخواهد شد. بدنه ساعت از فولاد ضدزنگ 316L تولد شده است. به جای سرامیک در بقیه قسمت‌های ساعت از پلاستیک استفاده شده است. همچنین می‌توانید بند ساعت با با بندهای QuickFit تعویض کنید.

نیمه‌شب امشب، این ساعت در چین به فروش خواهد رسید. ساعت آنر واچ مجیک در رنگ‌های مشکی آتشفشانی و نقره‌ای مهتابی عرضه خواهد شد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.