گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی دی ماه در نمایشگاه CES 2019 معرفی خواهد شد

پس از سال‌ها انتظار بالاخره می‌توانیم شاهد حضور گوشی‌های تاشدنی و انعطاف‌پذیر باشیم. اولین این گوشی‌ها را شاید ال‌جی در CES 2019 معرفی کند.

0

روز گذشته یک شرکت ناشناس گوشی به نام FlexPai معرفی کرد. این گوشی عنوان اولین گوشی تاشدنی دنیا را از آن خود کرد. همچنین ما به شدت منتظر گوشی سامسونگ گلکسی F خواهیم بود. با این حال شرکت‌های دیگر نیز در این زمینه فعال هستند و شاید به زودی شاهد گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی باشیم. این گوشی سال دیگر شاید معرفی و عرضه شود.

نیمه دوم سال 2019 شاید شاهد عرضه بسیاری از این گوشی‌ها باشیم. هواوی و شیائومی هم در حال کار بر روی گوشی‌های خود هستند. همچنین لنوو هم در حال کار بر روی یک تبلت تاشدنی است که ال‌جی صفحه‌نمایش آن را تهیه خواهد کرد. اما سامسونگ و ال‌جی قصد دارند تا نیمه اول سال 2019 را از آن خود کنند. تاریخ دقیق عرضه این محصولات نامشخص است. اما طبق گفته Evan Blass، گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی سه ماه دیگر یعنی دی ماه در CES 2019 در شهر لاس‌وگاس معرفی خواهد شد.

اطلاعات کامل طراحی و همچنین مشخصات این گوشی نامشخص است. هنوز نمی‌دانیم ال‌جی چه گوشی را آماده و معرفی خواهد کرد. اما احتمالا این گوشی در تیراژ پایینی تولید خواهد شد. همچنین همانطور که گفتیم سامسونگ هم در حال کار بر روی گوشی انعطاف‌پذیری است. به همین خاطر ال‌جی با رقابت سنگینی مواجه خواهد شد. گوشی سامسونگ هم در CES 2019 معرفی خواهد شد.

دور از ذهن نیست که قیمت این گوشی‌ها بالا خواهد بود و دور از دسترس است. قیمت گوشی ال‌جی مشخص نیست و حدودی ندارد. اما یکی از گزارش‌ها اعلام کرد که شاید قیمت گوشی سامسونگ گلکسی F حدودا 2 هزار دلار باشد. احتمالا گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی هم چنین قیمتی خواهد داشت.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.