اپل آپدیت watchOS 5.1 را در پی از کار افتادن اپل واچ متوقف کرد

اپل آپدیت watchOS را روز گذشته منتشر کرد اما پس از مدت کوتاهی مجبور به پاک کردن و حذف آن از سرورها شد. ظاهراً‌ دلیل آن از کار افتادن برخی اپل واچ‌ها بوده است.

0

آپدیت watchOS 5.1 روز گذشته منتشر شد. البته طولی نکشید که این آپدیت از سرورهای اپل حذف شود و برای دانلود در دسترس نباشد. برخی از کاربران پس از دانلود و نصب این آپدیت دچار مشکل شده بودند؛ مشکل این بود که ساعت به کلی از کار می‌افتاد. چندین گزارشگر مختلف همانند گزارشگر سایت 9to5Mac هم دچار این مشکل شدند.

مشکلات این چنینی که در اپل واچ رخ می‌دهد مشکلاتی هستند که حل کردن آن‌ها پیچیده خواهد بود و این پیچیدگی از حل مشکلات آیفون و دیگر دستگاه‌ها بیشتر است. در حقیقت راهی وجود ندارد که بتوانید دستگاه را به کامپیوتر وصل کنید و دوباره فرمور را نصب کنید. تنها راه حل برقراری ارتباط با اپل و درخواست کمک از آن‌ها است.

البته این مشکل خیلی گسترده نیست و فعلا محدود به سری چهارم اپل واچ‌ها است. البته هنوز آمار دقیقی از تعداد کاربرانی که دچار این مشکل شده‌اند منتشر نشده اما مطمئنا این کاربران دچار ناامیدی و درگیری خواهند بود.

اپل در آپدیت iOS 12.1 خود 70 ایموجی جدید را وارد آیفون و آی‌پد کرد. این شرکت تصمیم گرفت که در آپدیت watchOS 5.1 هم این ایموجی‌ها را در نظر بگیرد. پشتیبانی صدا برای تماس FaceTime و یک سری صفحه‌های جدید برای ساعت هم اضافه شده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم این آپدیت را قبل از حذف شدن دانلود کرده‌اید آن را نصب نکنید. البته شاید نتوانید اصلا آن را نصب کنید ولی بهتر است که اگر امکان آن را دارید، این کار را نکنید و منتظر آپدیت تازه اپل باشید.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.