محتوای ویدئویی به کافه بازار اضافه شد

محبوب‌ترین فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی ایران کافه‌بازار حالا محتوای ویدئویی را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است.

1

گوگل پلی سال‌هاست که علاوه بر عرضه اپلیکیشن‌های اندروید محتوای ویدئویی از جمله فیلم‌ها و سریال‌ها و همچنین کتاب و موسیقی را نیز عرضه می‌کند. حالا کافه بازار به عنوان محبوب‌ترین بازار داخلی اپلیکیشن‌های اندرویدی پشتیبانی از محتوای ویدئویی را به آخرین نسخه از اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

همان‌طور که در تغییرات نسخه ۷.۱۸.۶ بازار می‌خوانید محتوای ویدئویی (فیلم) به‌زودی برای خرید و مشاهده به بازار اضافه شده و به‌زودی فعال می‌شود. کافه بازار همچنین امکاناتی برای نمایش جزئیات فیلم، انتخاب کیفیت دلخواه، انتخاب زیرنویس، ادامه پخش ویدئو و بهبود کارکردی پخش را اضافه کرده است.

البته هنوز مشخص نیست بازار قرار است یک پلتفرم برای پخش فیلم‌های سینمایی یا سریال‌های محبوب و بزرگ باشد و یا این‌که مانند اپلیکیشن‌ها شاهد عرضه ویدئوها از کاربران مستقل نیز خواهیم بود.

در هر حال اگر بازار بتواند محتوای ویدئویی را با کیفیت، سرعت و قیمت مناسب تأمین کند با توجه به دامنه گسترده مخاطبین خود در ایران قطعاً می‌تواند در این زمینه موفقیت‌هایی را کسب کند. علاوه بر این با توجه به محدود نبودن ویدئو به پلتفرم اندروید این شرکت شاید کافه بازار را در آینده برای کاربران اپلی نیز در اپ استور عرضه کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمدی می‌گوید

    قبلا باشماره دیگی استفاده بود الان بایک خطت دیگی استفاده میشود