آمار فروش آی‌پد اپل حالا به بیش از ۴۰۰ میلیون دستگاه رسیده است

تیم کوک مدیر عامل اپل در مراسم شب گذشته اعلام کرد که به‌رغم کاهش تقاضا در بازار تبلت‎ها، این شرکت توانسته ۴۰۰ میلیون آی‌پد را تاکنون به مشتریان خود عرضه کند.

0

اگر شب گذشته با فارنت همراه بوده باشید، بدون شک در جریان هستید که شرکت اپل به تازگی از نسل جدید تبلت آی‌پد پرو در کنار چند محصول دیگر رونمایی کرده است. مدیر عامل اپل در این مراسم در کنار برشمردن قابلیت‌های جدید آی‌پد 2018، یادآور شد که شرکت متبوعش تاکنون 400 میلیون تبلت را راهی بازار کرده است.

طبق ادعای تیم کوک، شرکت اپل با دست یافتن به آمار فروش 44.2 میلیون آی‌پد در سال گذشته به بزرگ‌ترین عرضه کننده تبلت در جهان تبدیل شده است.

ما در سال گذشته بیش از پیش آی‌پد به بازار عرضه کرده‌ایم. آمار فروش این محصول بیش‌تر از تمام تولید کنندگان نوت‌بوک بوده است. بدین ترتیب آی‌پد نه تنها محبوب‌ترین تبلت جهان بلکه موردپسندترین رایانه همراه هم قلب می‌گیرد.

البته در نظر داشته باشید که به‌رغم گفته تیم کوک، بازار فروش تبلت‎ها بیش از هر زمان دیگری نابسامان است، طوری که آمار فروش سه‌ماهه این محصول نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است. اپل نیز از این قاعده مستثنی نبوده، با این حال به لطف بازاریابی و خدمات پس از فروش قوی توانسته سهم آی‌پد از بازار را کماکان حفظ کند.

فروش آی‌پد

شاید همین امر باعث شده باشد که تیم کوک آمار فروش آی‌پد را با فروش نوت بوک‎ها مقایسه می‌کند؛ چراکه فروش تبلت به سادگی گوشی هوشمند نیست. در سوی دیگر وی قصد دارد آی‌پد را فراتر از یک تبلت معرفی کند. به هر حال آمار فروش آی‌پد نشان می‌دهد که اپل به دنبال تغییر نگاه کاربران به این دستگاه است که می‌تواند بسیاری از نیاز‏های اداری آن‌ها را برطرف کند.

در پایان نیز بد نیست که بدانید تیم کوک از 100 میلیون کاربر فعال سیستم‌های مک به عنوان یک نقطه عطف یاد کرد، با این حال وی آماری از تعداد استفاده کنندگان کنونی آی‌پد ارائه نکرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.