اپل آپدیت iOS 12.1 را منتشر کرد: حل مشکل سلفی و اضافه شدن Facetime گروهی

امروز در جریان مراسم اپل، نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی این شرکت iOS 12.1 نیز برای رفع برخی مشکلات رونمایی و منتشر شد.

0

آپدیت iOS 12.1 برای مدل‌های مورد نظر آیفون و آی‌پد عرضه خواهد شد. آپدیت iOS 12 آپدیت بسیاری محبوبی بوده و کاربران تلاش داشته‌اند که سریع به آن مهاجرت کنند. با این حال یک سری مشکلات وجود داشت که اپل در آپدیت جدید به حل آن‌ها پرداخته است.

البته قابلیت‌های تازه هم وجود دارد. این آپدیت قابلیت دو سیم‌کارته بودن گوشی‌های آیفون XS، آیفون XS مکس و XR را فعال خواهد کرد. همچنین تماس FaceTime به صورت گروهی قابل دسترسی خواهد بود. می‌توانید تا 32 نفر را همزمان در یک تماس داشته باشید که برای یک سری ویدئو کنفرانس‌ها فوق‌العاده است. این آپدیت 70 کاراکتر ایموجی جدید را هم اضافه کرده است.

همانطور که گفتیم آپدیت iOS 12.1 یک سری مشکلات پیشین را هم حل می‌کند. مشکل شارژ برخی دستگاه‌ها حل شده و مشکل سلفی بی‌کیفیت و سافت گوشی‌های آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR هم حل خواهد شد. در پایان این آپدیت تازه به کاربران اجازه می‌دهد که در حالت عکاسی پرتره کنترل بیشتری روی عمق تصویر داشته باشید. می‌توانید همزمان در حال عکاسی و سپس در حال بررسی عمق میدان را دستکاری کنید.

محصولاتی که از این نسخه پشتیبانی می‌کنند تا چندین ساعت دیگر این آپدیت تازه را دریافت خواهند کرد. عرضه این آپدیت روز پرکار اپل با معرفی محصولاتی همچون آیپد پرو، مک مینی و مک‌بوک ایر را کامل خواهد کرد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.