قیمت و زمان عرضه نسخه‌های مختلف آی‌پد پرو 2018 جدید اپل مشخص شد

اپل ساعاتی پیش در مراسم خود آی‌پد پرو جدید را معرفی کرد. حالا زمان عرضه و قیمت آی‌پد پرو 2018 برای نسخه‌های مختلف مشخص شده است.

0

آی‌پد پرو جدید اپل ویژگی‌های جدید بسیاری دارد. صفحه‌نمایش بزرگ با حاشیه‌های باریک، فیس آی‌دی، تراشه فوق قدرتمند A12X Bionic و درگاه USB-C. اما قیمت آی‌پد پرو 2018 چقدر است؟

اپل آی‌پد پرو 2018 را در دو اندازه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی عرضه می‌کند. قیمت این دو مدل برای نسخه‌های مختلف به شرح زیر است:

قیمت آی‌پد پرو 2018 ۱۱ اینچی WiFi ۱۱ اینچی WiFi+LTE ۱۲.۹ اینچی WiFi ۱۲.۹ اینچی WiFi+LTE
۶۴ گیگابایتی ۷۹۹ دلار ۹۴۹ دلار ۹۹۹ دلار ۱۱۴۹ دلار
۲۵۶ گیگابایتی ۹۴۹ دلار ۱۰۹۹ دلار ۱۱۴۹ دلار ۱۲۹۹ دلار
۵۱۲ گیگابایتی ۱۱۴۹ دلار ۱۲۹۹ دلار ۱۳۴۹ دلار ۱۴۹۹ دلار
۱ ترابایتی ۱۵۴۹ دلار ۱۶۹۹ دلار ۱۷۴۹ دلار ۱۸۹۹ دلار

به این ترتیب بسته به این‌که کدام اندازه آی‌پد پرو را بخواهید و چه ظرفیتی از فضای داخلی را نیاز داشته باشید و البته این‌که آیا به اتصال 4G LTE نیاز دارید یا خیر؛ قیمت آی‌پد پرو 2018 برای شما می‌تواند بین ۷۹۹ تا ۱۸۹۹ دلار متفاوت باشد.

قیمت آی‌پد پرو 2018 در ایران چقدر خواهد بود؟

اگر آی‌پد پرو 2018 راه خود را به بازار ایران باز کند با احتساب نرخ ارز کنونی و هزینه‌های واردات و عوارض می‌توان انتظار داشت قیمت آی‌پد پرو 2018 در ایران چیزی بین ۱۳ تا ۳۲ میلیون تومان باشد!

با این‌حال با توجه به قلم Apple Pencil 2، کیبورد کاور جدید هوشمند و تراشه فوق قدرتمند A12X می‌توان از آی‌پد پرو جدید به عنوان کامپیوتر اصلی نیز استفاده کرد. خصوصاً حالا که نرم‌افزارهای قدرتمندی مثل فتوشاپ و اتوکد نیز در کنار مجموعه آفیس به آی‌پد آمده‌اند.

زمان عرضه آی‌پد پرو 2018 اپل

آی‌پد پرو 2018 اپل از همین حالا برای پیش‌فروش عرضه شده است. اما زمان عرضه این تبلت ۷ نوامبر یا ۱۶ آبان‌ماه اعلام شده است.

منبع apple
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.