آی‌پد پرو جدید اپل می‌تواند آیفون شما را از طریق درگاه USB-C خود شارژ کند

امروز اپل روز پرکاری را تجربه کرد. تیم کوک در مراسمی جذاب محصولات تازه اپل را نمایش داد. در کنار این محصولات قابلیت‌های جدیدی هم معرفی شدند که یکی از آن‌ها امکان شارژ آیفون از طریق آی‌پد بود.

0

اپل آی‌پد پرو تازه خود را معرفی کرد. این محصول امکانات فراوانی دارد و قدرت سخت‌افزاری بسیار بالایی دارد. همچنین طراحی محصول نیز یک زبان تازه را به خود گرفته است. اما یکی از جالب‌ترین نکات این محصول استفاده از درگاه USB-C است که نشانی از دوران تازه اپل است. این درگاه به شما این امکان شارژ آیفون از طریق آی‌پد را می‌دهد.

از این به بعد در شرایط اضطراری می‌توانید به آی‌پد پرو خود روی بیاورید و از این محصول به عنوان یک منبع شارژ استفاده کنید. می‌توانید آیفون را به آی‌پد متصل کنید و انرژی را میان دستگاه‌ها تقسیم کنید. برای اینکار تنها لازم است که آیفون یا هر دستگاه دیگری را به درگاه USB-C آی‌پد متصل کنید. پس از این دستگاه به راحتی شارژ خواهد شد.

اپل مشخصات زیادی را از این قابلیت منتشر نکرده است. معلوم نیست که چه میزان انرژی با چه قدرتی به آیفون منتقل خواهد شد. مطمئنا نمی‌توانید یک مک‌بوک یا آی‌پد پرو دیگر را بدین شکل شارژ کنید، اما می‌توان کمی انرژی اضافه را به گوشی منتقل کرد.

البته برای شارژ آیفون از طریق آی‌پد باید یک کابل USB-C به لایتنینگ را خریداری کنید. این کابل 19.99 دلار است و فعلا که در جعبه هیچ آیفونی این کابل یافت نمی‌شود. مطمئنا تا زمان عرضه این کابل، اپل می‌تواند درآمد خوبی را کسب کند.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.