اپل قلم Apple Pencil 2 را معرفی کرد: جسچرهای لمسی و شارژ بی‌سیم با آی‌پد

اپل در کنار آی‌پد پرو تازه خود، یک نسخه جدید از قلم Apple Pencil را هم معرفی کرد. این نسخه به صورت مغناطیسی به آی‌پد پرو چسبیده و شارژ می‌شود.

0

قلم Apple Pencil 2 مشخصاتی شبیه به نسخه 2015 را دارد. البته برخی بروزرسانی‌ها شکل گرفته که مخصوص کار با آی‌پد جدید است. آی‌پد پرو جدید از درگاه USB-C استفاده می‌کند و به همین خاطر منطقی است که قلم Apple Pencil 2 هم از یک روش شارژ جدید استفاده می‌کند.

قلم Apple Pencil 2 حالا به صورت بی‌سیم و از طریق یک کلیپ مغناطیسی که به آی‌پد پرو 2018 متصل شده و شارژ خواهد شد. این قلم به صورت خودکار به آی‌پد متصل شده و با آن جفت (Pair) می‌شود. این روش تازه یک روش کاملا منطقی است و بهبود خوبی نسبت به روش قبلی داشته است. در نسخه قبلی شما مجبور بودید قلم را به درگاه لایتنینگ آی‌پد متصل کنید.

قلم Apple Pencil 2

طراحی قلم ساده‌تر از گذشته است. سر جداشونده و همچنین قسمت نقره‌ای قلم از بین رفته و باید یک قلم کاملا یک دست طرف هستید. قلم یک سوی تخت دارد و اگر آن را روی میز یا تبلت قرار دهید، دور خود نمی‌چرخد.

این قلم یک سری جسچر نیز درون خود دارد. با لمس گوشه‌های قلم می‌توانید ابزار کاری خود را تغییر دهید. به عنوان مثال شما در اپلیکیشن Notes هستید و با دوبار لمس می‌توانید قلم را تبدیل به پاک‌کن کنید. می‌توانید جسچرها را شخصی‌سازی کنید و برای موارد دیگر استفاده کنید.

قلم Apple Pencil 2 قیمتی ۱۲۹ دلاری دارد که ۳۰ دلار از نسخه پیشین گران‌تر است. به نظر می‌رسد که این محصول تنها برای آی‌پدهای جدید طراحی شده و تنها با این نسل از آی‌پدها همخوانی خواهد داشت.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.