کریستیانو رونالدو با عبور از سلنا گومز حالا پرطرفدارترین شخص اینستاگرام است

شبکه‌های اجتماعی اکنون به یکی از بخش‌های مهم اکثر افراد مشهور جهان تبدیل شده و هر کدام به دنبال جذب فالوورهای بیشتری است. در این میان کریستیانو رونالدو اینستاگرام را به تسخیر خود درآورده است. با فارنت همراه باشید…

0

کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس و دارنده پنج توپ طلای بهترین بازیکن جهان، دیروز با گذر از خواننده و بازیگر معروف سلنا گومز به پرطرفدارترین شخصیت موجود در اینستاگرام تبدیل شد. خواننده آمریکایی و پرطرفدار سبک پاپ از سال 2016 این عنوان را در اختیار داشت تا سرانجام رونالدو پرتغالی بیاید و آن را از وی بگیرد.

سلنا گومز 26 ساله دو سال پیش عنوان پرطرفدارترین شخصیت اینستاگرام را از دستان آریانا گرانده خارج کرد. در آن سال لیست پرطرفدارترین‌های ایسنتاگرام در قبضه افراد اهل ایالات متحده بود اما اکنون کریستیانو رونالدو پرتغالی که در حال حاضر 144 میلیون فالوور دارد خود را به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین اشخاص روی کره زمین معرفی کرده است.

این بازیکن فوتبال کلاس جهانی با انتشار عکسی در حال ورزش کردن در باشگاه خود چنین رویدادی را به ساده‌ترین شکل ممکن جشن گرفت. پیشرفت در تعداد فالوورهای این فوتبالیست مشهور درست از زمان پیوستن وی از رئال مادرید به یوونتوس آغاز شد. هزینه این انتقال حدود 100 میلیون یورو اعلام شده بود.

 

View this post on Instagram

 

👌👍

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

کریستیانو رونالدو در ده بازی اخیر خود در سری آ ایتالیا توانسته 7 گل و 4 پاس گل برای هم‌تیمی‌های یوونتوسی خود ارسال کند تا کمک شایانی در به دست آوردن صدر جدول به این تیم کرده باشد. ورزش‌کار بعدی لیست ده فرد پرطرفدار اینستاگرام نیمار، مهاجم برزیلی، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن است که حدود 104 میلیون دنبال‌کننده دارد.

کیم کارداشیان، بیانسه، دواین جانسون، کایل جنر و تیلور سویفت سایر اعضای این لیست ده نفره را تکمیل می‌کنند. نظر شما در مورد این لیست چیست؟

منبع GOAL
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.