قابلیت عکاسی Nightscape وان پلاس 6T به وان پلاس 6 هم خواهد آمد

شرکت وان ‌پلاس دیروز وان‌ پلاس 6T را معرفی کرد. این محصول بهبود چشمگیری نسبت به نسخه‌های قبلی داشت و دوربین این محصول جزو بخش‌های بهبود یافته بود.

0

سخت‌افزار دوربین وان پلاس 6T تغییری نکرده است. در این محصول با یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 20 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.7 روبرو هستیم. اما از نظر نرم‌افزاری شاهد بهبودهایی هستیم. یکی از این قابلیت‌های تازه نرم‌افزاری، قابلیت عکاسی Nightscape وان پلاس 6T است.

در قابلیت Nightscape تصاویری که در نور کم ثبت شده‌اند به صورت نرم‌افزاری باکیفیت‌تر و بهتر خواهند شد. همچنین در آپدیت نرم‌افزاری بعدی قابلیت Nightscape محدود به وان پلاس 6T نیست و شاهد حضور آن در وان پلاس 6 هم خواهیم بود. مطمئنا دارندگان این گوشی با شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد.

قابلیت عکاسی Nightscape وان پلاس 6T در ابتدای مراسم معرفی نمایش داده شد. با نگاه کلی به این قابلیت، سه اصل کلی وجود دارد که به عملکرد این قابلیت کمک می‌کنند. بهینه‌سازی جزئیات، لرزش‌گیری چند فریمه و در آخر اصلی‌ترین نکته کاهش نویز در تصاویر است.

البته می‌توانید با این قابلیت تصاویری با زمان نوردهی بالاتر هم ثبت کنید که جذاب است. اما در هسته قابلیت Nightscape شما با قابلیت کاهش نویز روبرو هستید. این کاهش نویز ادیت اصلی را روی عکس پیاده می‌کند.

شاید فکر کنید این همه پردازش روی عکس زمان‌بر خواهد بود اما اینگونه نیست. روند پردازش عکس‌ها پس از ثبت عموما بیش از 2 ثانیه طول نمی‌کشد. اگر کیفیت تصویر را در کنار این زمان قرار دهیم، متوجه ارزش آن خواهیم شد. به صورت کلی نیاز سخت‌افزاری برای استفاده از قابلیت عکاسی Nightscape وان پلاس 6T ندارید. به همین خاطر است که این قابلیت به وان پلاس 6 هم خواهد رسید.

ما بسیار کنجکاو هستیم که ببینیم این قابلیت چه تاثیری در عکاسی شب خواهد شد و چگونه می‌تواند با رقبای خود یعنی گوگل و هواوی رقابت کند. هر دو شرکت در زمینه عکاسی شب پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. وان پلاس هم به دنبال گرفتن یک سهم از این قابلیت است.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.