توییتر شاید دکمه لایک (فیو) را حذف کند!

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی مجله تلگراف، جک دورسی مدیر عامل توییتر، به طور جد مخالف دکمه قلب مانند لایک یا همان فیو هست و این احتمال وجود دارد که سرانجام شاهد جایگزینی آن با دکمه‌ای با شمارنده از 1 تا 10 باشیم.

0

پیش‌تر نیز برخی منابع از احتمال حذف دکمه لایک در رابط کاربری سرویس توییتر خبر داده بودند، با این حال تلگرام معتقد است که ریشه تمام این اخبار مخالفت سرسختانه جک دورسی مدیرعامل توییتر با دکمه لایک یا همان فیو است.

اگر به خاطر داشته باشید 3 سال پیش توییتر دکمه فیو را با شکلک قلب یا همان لایک جایگزین کرد، اما در همان زمان نیز زمزمه‌های اضافه شدن دکمه‌های دیگری به منظور ابراز احساس به مطالب منتشر شد.

در صورت حقیقی بودن این شایعات، سؤال اصلی آنکه شکلک‌ها یا دکمه‌های شمارنده خواهند توانست احساس حقیقی افراد را منتقل کند؟ یا حس مبهمی ایجاد کرده‌اند؟ این سؤالات را کاربران توییتر به مرور زمان با ارائه بازخوردهای خود پاسخ خواهند داد؛ با این حال در موج اول انتشار این خبر به نظر می‌رسد اهالی توییتر اعتماد چندانی به آن‌ها نداشته‌اند.

همین امر باعث واکنش براندون برمن مدیر ارتباطات توییتر شده که در توییتی اعمال تغییرات کاربری در این شبکه اجتماعی در کوتاه مدت را تکذیب کرده است. این اولین باری نیست که جک دورسی درصدد تغییر رابط کاربری سرویس توییتر طرح‌هایی را مطرح می‌کند، با این حال هر بار با واکنش منفی کاربران این سرویس مجاب به عقب‌نشینی شده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.