مشکل جدید پیکسل 3XL: ظاهر شدن بریدگی دوم در صفحه‌نمایش!

گوشی‌های سری پیکسل 3 گوگل علی‌رغم بهره‌مندی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد، همچنان به نظر می‌رسد مشکلات عدیده نسل قبلی را یدک می‌شکند. به عنوان مثال برخی از خریداران پیکسل 3XL مشکل پدیدار شدن بریدگی دوم در صفحه‌نمایش را گزارش کرده‌اند که به نظر می‌رسد مربوط به تنظیمات پلتفرم باشد.

0

همان‌طور که میدانید، یکی از ویژگی‌های اصلی اندروید 9 پای پشتیبانی پیش‌فرض از بریدگی نمایشگر است که به واسطه آن در صورت تمایل می‌توان آن را هم به صورت نرم افزاری محو کرد. حال به نظر می‌رسد این ویژگی به شکلی ناصحیح در پیکسل 3XL ظهور کرده و باعث ایجاد یک بریدگی نمایشگر مصنوعی دیگر در قسمتی از کناره نمایشگر هم شده است!

 پیکسل 3XL

تصاویر فوق به خوبی بیانگر و روشن کننده مشکل مذکور هستند. به نظر می‌رسد این صرفا یک خطای نرم افزاری هست که موقعیت بریدگی نمایشگر را به اشتباه تشخیص می‌دهد، چراکه بریدگی دوم بر روی پنل قرار گرفته و درون آن هیچ سنسوری مشاهده نمی‌شود.

هرچند گوگل با آگاهی از این مشکل در پس رفع آن با انتشار یک به‌روزرسانی برآمده است، با این حال برخی از کاربران توانسته‌اند با برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه بر آن فائق آیند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.