سونی پشتیبانی از تم‌ها را از اکسپریا XZ3 حذف کرد

سال‌ها است که شرکت‌ها اجازه می‌دهند کاربران از تم‌های مختلف و غیررسمی برای گوشی خود استفاده کنند، سونی نیز اینکار را می‌کرده اما حالا با اکسپریا XZ3 آن را متوقف کرده است.

0

شرکت‌هایی مانند سامسونگ، هواوی و شیائومی مدت‌ها است که اجازه می‌دهند تا کاربران از تم‌های شخصی‌سازی شده در دستگاه‌های مختلف استفاده کنند. سونی هم چنین اجازه‌ای را به کاربران می‌داد. اما به نظر می‌رسد تم‌های اکسپریا XZ3 از این اجازه برخوردار نخواهند بود.

سونی در فوروم رسمی خود اعلام کرد که تم‌های اکسپریا در محصول آینده و پرچمدار سونی حضور نخواهند داشت. محصول آینده سونی هم چیزی جز اکسپریا XZ3 نیست. به نظر می‌رسید که تم‌های اکسپریا XZ3 کاربران کمی داشتند و سونی تصمیم گرفته که کاملا آن را حذف کند. البته سونی اعلام کرده که کاربرانی که والپیپر و لایو والپیپرهایی از پلی استور دانلود کرده بودند می‌توانند همچنان از آن‌ها استفاده کنند.

البته این قضیه تنها مربوط به اکسپریا XZ3 است. دستگاه‌های دیگری که اندروید 9 پای را از سوی سونی دریافت می‌کنند با این حذف تم روبرو نخواهد بود. این دستگاه‌ها همچنان امکان دسترسی به تم‌های اکسپریا را خواهند داشت، البته ممکن است این قضیه هم موقتی باشد. البته از آنجایی که محصول اصلی شرکت یعنی اکسپریا XZ3 این مشکل را دارد، باید انتظار داشت که محصولاتی آینده شرکت هم همین ایده را دنبال کنند و آن را از درون گوشی حذف کنند.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.