دانلود کنید/ اپلیکیشن دوربین اسنپ‌چت به ویندوز و مک آمد

اسنپ‌چت اپلیکیشن دوربین خود را برای کامپیوترهای دسکتاپی ویندوز و مک عرضه کرده و می‌توانید همین امروز از این اپلیکیشن استفاده کنید.

1

شرکت اسنپ اپلیکیشن اسنپ‌چت را در اختیار دارد. این شرکت اپلیکیشن دوربین اسنپ‌چت را با نام Snap Camera برای کامپیوترهای دسکتاپی عرضه کرده است. این اپلیکیشن با دیگر اپلیکیشن‌ها مانند Twitch، Youtube، Skype و Zoom هماهنگ خواهد شد.

با اجرا این اپلیکیشن می‌توانید در حینی که در حال استریم بازی Fortnite خود از طریق Twtich هستید از فیلترهای اپلیکیشن استفاده کنید. عرضه این اپلیکیشن قسمتی از برنامه Snap را نشان می‌دهد که قصد دارد میزان کاربران خود را افزایش دهد و همچنین توانایی بیشتری در زمینه فیلترهای واقعیت افزوده داشته باشد.

برای استفاده از اپلیکیشن دوربین اسنپ‌چت ابتدا اپلیکیشن را نصب کنید. باید در اپلیکیشن‌های مختلفی که اشاره شد، اپلیکیشن دوربین اسنپ‌چت را به عنوان خروجی دوربین انتخاب کنید. با این کار می‌توانید از هزاران لنزها و فیلترهای اسنپ استفاده کنید. برای استفاده از اپلیکیشن نیازی به حساب کاربری نیست. در حقیقت از این اپلیکیشن امکان ورود به حساب کاربری اسنپ‌چت خود را ندارید.

شرکت اسنپ امروز در TwitchCon از این همکاری و امکان رونمایی کرد. این شرکت به کاربران Twitch اجازه می‌دهد که در حین استریم لنز خود را تغییر دهند. کسانی که استریم را تماشا می‌کنند هم می‌توانند با اسکن کد لنز، آن را انتخاب کنند.

همچنین باید شاهد یک سری لنز مشخص باشیم که بر اساس کاراکترهای خیالی طراحی شده است. این کاراکترها از بازی‌های همچون Leauge of Legends، PUBG، World of Warcraft و Overwatch الهام گرفته شده‌اند. اسنپ همچنین یک آموزش کلی و کامل در این باره نوشته است.

اسنپ چندی پیش گزارشی را منتشر کرد که در آن نشان می‌داد در سه ماهه پیشین دو میلیون کاربر را از دست داده است. این میزان واقعا فراوان است. شرکت در تلاش است تا راه تازه‌ای را برای جذب کاربر پیدا کند. اما پس از اینکه قابلیت‌های اسنپ‌چت در فیسبوک و اینستاگرام کپی شد، امکان جذب کاربر تازه سخت شده است.

همچنان 186 میلیون کاربر در طول روز از اسنپ‌چت استفاده می‌کنند. بسیاری از این افراد نوجوان و جوان هستند. به همین خاطر همکاری با Twitch یک امر کاملا منطقی است. هر دو شرکت کاربرانی با رده‌های سنی کم دارند.

البته اپلیکیشن دوربین اسنپ‌چت همچنان جایگاه خالی خود اسنپ‌چت کامل در دسکتاپ را پر نمی‌کند اما یک شروع تازه است. امکان دارد که در آینده شاهد حضور این اپلیکیشن با امکان ورود به حساب و ارسال پیام باشیم.

اپلیکیشن دوربین اسنپ‌چت برای ویندوز و مک را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ارش می‌گوید

    مرسیلر