۵ سفر جذاب به دنیای ناشناخته‌های گردشگری

سفر پاییزی جذاب و دوست داشتنی است، هم هوا خوب و خوش‌رنگ است و هم قیمت برخی تورها کم شده است. برای همچین فصل مناسبی به خوبی برنامه‌ریزی کنید واتفاقا مقیم یکی از شهرهای ساحلی جذاب دنیا شوید.

0

سفری لوکس به ناشناخته‌ترین سواحل دنیا در تور ویتنام

تور ویتنام علاقه‌ی شما به تورهای ساحلی را تامین می‌کند، برخلاف تصور شما این‌بار به‌جای شهرهای همیشه مشهور ساحلی  راهی ویتنام می‌شوید و علاوه بر تماشای ناشناخته‌ترین کشوری که به تازگی درهای خود را بر روی گردشگران باز کرده، ‌بهترین و لوکس‌ترین اقامت را در ساحل‌های خوش‌رنگ و آبی ویتنام تجربه کنید.

چندین ساحل مشهور در ویتنام است که به تازگی‌علاقه اروپایی‌ها را جلب کرده است. اینجا آفتاب دلربای تابیده بر ساحل نرم و لطیف شنی ساحل خیلی جذاب و دوست داشتنی است. «فو کوک» یکی از مشهورترین آنها است که اتفاقا برای ماه عسل زوج های جوان پیشنهاد می شود و یکی از مهم ترین مقصدهای عاشقان دریا است. ساحلی که در ادامه‌ی شن‌های طلایی آن جنگل‌های طبیعی قرار دارد که همانند فیلم‌های هالیوودی در لحظه شما را به سه نقطه از طبیعت می‌رسانند. طبیعت چشم‌گیر و زیبای ویتنام آنقدر جذاب است که بسیاری از تورهای مسافرتی به این نقطه، به گردشگران پیشنهاد می‌کنند که تورهای طبیعت‌گردی ویتنام را از دست ندهند. حالا که حسابی تفریح کرده اید بهتر است غذاهای اینجا را هم مانند بخشی ازجاذبه‌های گردشگری مزه کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم سراغ «بان کوت» بروید و ببینید ترکیب پن‌کیک و میگو چه عجوبه‌ای به وجود می‌آورد. شیر نارگیل و آرد همراه با میگوی سرخ شده در کنار لوبیای سبز و یا سس چیلی یکی از سنتی‌ترین غذاهای ویتنام را برایتان می‌سازد

فصل خوبی برای سفر به این کشور زیبا و آرام است، بعد از هماهنگی با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر مدارک خود را برای دریافت ویزای ویتنام ارئه کنیدو سپس راهی این کشور زیبا شوید.

 

اقامتی ارزان در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی در تور آنتالیا

هر لحظه که تصمیم گرفتید با تور لحظه آخری آنتالیا در هوای دلنشین پاییزی در مجهزترین هتل‌های این شهر ساحلی اقامت و بهترین تفریح‌های تابستانی را در روزهای رنگارنگ و نارنجی درختان با مناسب‌ترین قیمت تجربه کنید.

آنتالیا یکی از مشهورترین مقاصد ساحلی دنیا است که جذابیت هتل‌های آن و تفریح و سرگرمی‌های آبی آن دلربایی می‌کند و در فصل‌های گرم همیشه هتل های لوکس و مشهور آن پر از مسافر است و به سختی می توان فرصت مناسبی برای استفاده از بازی ها به دست آورد. اما شما در این فصل به راحتی می توانید در خلوتی هتل‌ها بهترین امکانات را در اختیار داشته باشید و از تعطیلاتتان لذت ببرید.

نگران فصل و تغییرات دمایی هوانباشید، تجهیزات پیشرفته‌ هتل‌های لوکس آنتالیا به شما این فرصت را می‌دهند که از طلوع آفتاب تا پاسی از شب آب‌تنی کنید و یا آدرنالینتان را با سرگرمی‌های ویژه‌ آبی بالا ببرید!

این را هم در نظر داشته باشید که شما کافی است که گذرنامه‌ی معتبری داشته باشید و همان لحظه که تصمیم گرفیتد با بهترین قیمت و حتی خیلی پایین‌تر از هزینه‌های همیشگی سفر با تور لحظه آخری راهی آنتالیا شوید.

آنتالیا به غیر از هتل‌های جذاب و مجهز بهشت خریدهای ارزان هم هست! این فصل حراج‌های تابستانی در مال‌های بزرگ شهر شروع می‌شود و شما می‌توانید با بهترین قیمت مناسب‌ترین خریدها را انجام دهید. برای اقامت در بهترین هتل‌های لوکس آنتالیا، همین الان به سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

 

سر به سرزمین هنر و تاریخ مسیحیت در تور ارمنستان

تور ارمنستان ،  قدمی خوب است برای یک سفر آرام، ارزان و دلنشین در نزدیکی ایران. شما با چند ساعت پرواز ساده به یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین کشورهای مسیحی دنیا می‌رسید و در کنار مردم همیشه خندان و مهربان ایروان روزهایی جذاب را برای همیشه به خاطر می‌سپارید.

ایروان، پایتخت قدیمی دنیا که اولین جامعه‌ای است که به دین مسیحیت گرایش داشته اند مجموعه‌ای است از معماری‌های شگفت‌انگیز کلیساهای بزرگ و خانه‌های سنتی. جشن‌های مذهبی و اعیاد مسیحیان در این کشور دیدنی‌تر و جذاب‌تر است و همیشه در همه‌ی این مناسبت‌ها میزبان توریست‌های مختلفی از سراسر دنیا هستند.

طبق معمول هر سفر معاشرت و گشت و گذار در شهر را فراموش نکنید و حسابی به آنها نزدیک شوید و در همان حل هم به کافه‌ها و رستوران ها بروید و خوشمزه‌ترین غذاهای ارمنی را مزه کنید. پیراشکی‌های روسی را به همراه نوشیدنی خنک سفارش دهید و در همین اولین قدم عاشقش شوید! دکه‌های کوچک خیابانی و یا کافه‌های مدرن شهر، شما را به خوردن این خوراکی‌ها به همراه نوشیدنی‌های سنتی ارمنستان تشویق می‌کنند.

انار یکی از مهم‌ترین نمادهای ارمنستان است و بسیاری از سوغاتی‌های خوشگل ارمنستان با این نماد طراحی می‌شود، حتما یکی از این نمادها را با خود به یادگار بیاورید. فراموش نکنید ایروان مهد هنر و فرهنگ  است و به خوبی از این نماد در همه‌ی کارهای هنری، گالری‌ها و حتی طراحی رقص‌های آیینی استفاده کرده‌اند . گالری‌های هنر شهر که پر است از آثار نقاشی و تجسمی، همیشه پر از تماشاگر است و ندیدن آن قطعا کمبودی در سفر است.

خیلی ساده است رسیدن به این دنیای زیبا، نگاهی به برنامه‌های تور ارمنستان در وب سایت مقتدر سیر بیاندازیدو بهترین برنامه را برای تعطیلات پیش رو انتخاب کنید.

 

تعطیلاتی آرام در تاریخی‌ترین بندر ترکیه با تور بدروم

تور بدروم ، پاییز ساحلی برایتان می سازد و دنیای جدیدی از بازی‌ها و سرگرمی‌ها تابستانی رو در روی شما می‌گذارد. تجربه ای که با قیمت ارزان و به سادگی تنها با یک تصمیم به دست می آید.

بدروم یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است که مانند همه‌ی شهرهای توریستی در فصل گرما پر از توریست و گردشگر است به حدی که برای رسیدن به آن و اقامت در هتل‌های لوکس و خوب باید از مدت‌ها قبل رزرو کرده باشید. اما در این فصل کمی خلوت‌تر شده و شما می توانید با بهترین قیمت همان هتل‌های لوکس و ویژه را انتخاب کنید و با خیال راحت تعطیلات خوبی را بگذرانید.

البته اینجا فقط برای تفریح های آبی نمی‌آیید، بدروم ییلاقی هنری و تاریخی در ترکیه است که موزه‌های آن نشانه‌ی خوبی برای درک این موضوع است. قلعه‌ی بدروم و موزه باستان‌شناسی زیر آب یکی از این جذابیت‌هاست که شما از نزدیک قدمت ۷۰۰ ساله‌ی این شهر و اکتشافات زیر آب را ببینید. بدروم که خود یکی شهر ساحلی است جزیره‌های نزدیک به خود دارد که سفرهای یک‌روزه به آنها و اقامتی کوتاه در جزیره‌ها هم گزینه‌ی خوبی برای گردشگری شما است.

شما را به گشت و گذار در کافه‌های ساحلی هم دعوت می‌کنیم. حتما ماهی کباب های خوشمزه ی این ساحل‌ها را امتحان کنید و طعم دیگری از ماهی و غذای دریایی را به خاطر بسپارید.

بدروم شهر مناسبی است برای اقامتی کوتاه و دلپذیر، برنامه های خود راتنظیم کنید و با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر راهی این شهر زیبا شوید.

 

سفری ارزان به قلب اروپا در تور صربستان

اگر برای سفر به اروپا برنامه‌ریزی می‌کنید که درآینده و با تمکن مالی متفاوت به آنجا بروید، نگران نباشید شما با چند قدم ساده می‌توایند میهمان اروپا شوید. صربستان یکی از کشورهای تاریخی و دیدنی اروپا است که از شما با قیمتی بسیار مناسب و فرهنگی مهربان پذیرایی می‌کند.

در این سرزمین رقص و موسیقی، حرف اول را می زند ! در هر کوچهو خیابان که بروی گروهیدر حال نواختن موسیقیهستند و گروه دیگری در حال رقص و پایکوبی و خوشحالی. شما با شادی و خوشحالی آنها همراه می شوید و به سادگی با آنها دوست می‌شوید.

بلگراد، پایتخت صربستان همیشه بیدار است معماری قدیمی و اروپایی آن، بناهای سنگی و محکم گذشته هم نشان از تاریخچه ی پر فراز و نشیب این سرزمین دارد و هم بخشی از فرهنگ ماندگار آنها است. تماشای هر یکی از آنها را از دست ندهید. سری هم به مال ها و مراکز خرید بزرگ آن بزنید و به سادگی و با بهترین قیمت در حراج‌های فصلی برندهای اروپایی شرکت کنید.

البته  اینجا بهشت طبیعت‌گردان هم است لیدرهای فارسی زبان تور آژانس مقتدر سیر شما را به خوبی راهنمایی می کند تا مناسب ترین تورهای یک‌روزه را انتخاب کنید و از طبیعت دلپذیر این سرزمین هم دیدن کنید.‌ کمپینگ و گشت‌وگذار در جنگل‌ها و کوه‌های صربستان حتما خاطره‌ای ماندگار از سفرتان است.

برایاینکه برنامه‌ی مناسب برای تعطیلات پیش رو را از دست ندهید، هم اکنون به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و بهترین تور صربستان را رزرو کنید.

 

این مطلب صرفاً یک رپورتاژ تبلیغاتی بوده و فارنت مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.