اپل این هفته مک‌بوک ایر جدید را در کنار آی‌پد پرو با USB-C معرفی خواهد کرد

اپل همین هفته قصد دارد مراسمی را برای معرفی محصولات جدیدش برگزار کند. طبق آخرین شایعات در این مراسم جانشین مک‌بوک ایر سرانجام در کنار آی‌پد پرو جدید رونمایی خواهد شد.

0

صبح سه‌شنبه اپل قصد دارد تا چندین محصول جدید را معرفی کند. میان این محصولات احتمالا شاهد حضور آی‌پد پرو با درگاه USB-C خواهیم بود. همچنین مک‌بوک ایر جدید و جایگزین مک مینی هم معرفی خواهند شد. طبق گزارش بلومبرگ پیش از این اطلاعات در مورد این محصولات منتشر شده بود. گزارش‌های بلومبرگ در مورد محصولات تازه اپل همیشه قابل اعتماد هستند و به نظر می‌رسد سه‌شنبه باید منتظر این محصولات تازه باشیم.

بلومبرگ می‌گوید که دو سایز آی‌پد پرو طراحی تازه‌ای خواهند داشت. صفحه‌نمایش این تبلت نسبتا بدون حاشیه خواهد بود، FaceID و درگاه USB-C هم به این محصول اضافه خواهد شد. این یک لحظه تاریخی خواهد بود. این اولین باری است که اپل درگاه لایتنینگ خود را برای یک محصول همراه کنار گذاشته و از درگاه USB استفاده می‌کند. همچنین دکمه هوم در آی‌پد پرو با درگاه USB-C حذف خواهد شد.

البته جذاب‌ترین نکته این خبر، عرضه مک‌بوک ایر جدید با صفحه‌نمایش باکیفیت است. همچنان مشخص نیست که با چه محصولی روبرو خواهیم شد. آیا طراحی تفاوتی خواهد داشت، آیا برند تغییر خواهد کرد یا تنها یک نسخه سبک‌تر از مک‌بوک اصلی را شاهد خواهیم بود. اما مشخصا این محصول یک آپدیت ضروری خواهد بود. صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی خواهد بود و حداقل چیزی که می‌دانیم این است که این محصول با مک‌بوک اصلی متفاوت است.

طرفداران مک مینی هم بالاخره جواب صبر خود را خواهند گرفت. آخرین مک مینی سال ۲۰۱۴ عرضه شد و حالا دوباره شاهد محصول تازه خخواهیم بود. پردازنده جدید و برخی امکانات تازه برای این محصول در نظر گرفته شده است. آی‌مک و آی‌مک پرو هم در دست تولید هستند، همچنین پردازنده تازه مک‌بوک ۱۲ اینچی هم در حال ساخت است، اما مشخص نیست که این محصولات در کنار محصولات جدید شوند.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.