طعنه هواوی به سامسونگ و اپل: ما هیچ‌گاه گوشی‌های خود را کُند نمی‌کنیم!

سازمان رقابتی ایتالیا اپل و سامسونگ را به خاطر دستکاری سرعت گوشی‌ها جریمه کرد و هواوی نیز از این فرصت برای تمسخر دو شرکت استفاده کرده است.

1

چندین ماه پیش، سازمان رقابتی ایتالیا که با نام AGCM شناخته می‌شود دو شرکت سامسونگ و اپل را جریمه کرد. تحقیقات این سازمان نشان می‌داد که هر دو شرکت کاربران را مجبور به آپدیت سیستم‌عامل می‌کردند. پس از آپدیت کاربران با سرعت کم گوشی مواجه می‌شدند. همچنین راهی برای بازگشت به نسخه قدیمی وجود نداشت. این جریمه باعث طعنه هواوی به سامسونگ و اپل شده است. البته این شرکت‌ها قدیمی شدن باتری و بهبود تجربه کاربری را بهانه این دستکاری‌ها اعلام کردند.

این سازمان ایتالیایی هر دو شرکت را 5 میلیون دلار جریمه کرد. جزئیات دیگری از این جریمه وجود ندارد. هواوی نیز در تویتر خود به تمسخر دو شرکت پرداخت. تویت هواوی از این قرار است:

ما هیچ‌گاه گوشی‌های خود را کند نمی‌کنیم تا کاربران را مجبور به آپدیت کنیم. میت 20 پرو ما از ابتدا سریع است و سریع خواهد ماند، همانند تمام گوشی‌هایی که تولید می‌کنیم. هیچ‌گاه سرعت ما کم نخواهد شد.

طعنه هواوی به سامسونگ و اپل

این اولین طعنه هواوی به سامسونگ و اپل نیست و این شرکت چندین بار سرعت گوشی‌های خود را به رخ رقبا کشیده است. در مراسم معرفی خانواده میت 20، این شرکت سرعت گوشی خود در طی مرور زمان را با گلکسی نوت 9 و آیفون XS مکس مقایسه کرد.

البته این تست در طول 9 ماه انجام شده بود. مشخص نیست که چگونه شرکت هواوی اطلاعات سرعت گلکسی نوت 9 را در طول 9 ماه در اختیار داشته است، چون خود گوشی 3 ماه پیش عرضه شد. هواوی از این فرصت استفاده کرد تا دو هشتگ BornFastStaysFast# و NeverSlowDown# را معرفی کند. این دو هشتگ برای بازاریابی میت 20 استفاده می‌شوند. البته باید چندین ماه صبر کنیم تا سرعت واقعی خانواده میت 20 را مشاهده کنیم.

 

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. احسان می‌گوید

    راست میگن بندگان خدا…
    گوشی های هوآوی کلا کند هستن ، کندتر نمیشن