مشخصات کامل وان‌پلاس 6T پیش از رونمایی رسمی فاش شد

در ادامه درز شایعات پیرامون ویژگی‌های سخت افزاری و ظاهری پرچم‌دار جدید وان‌پلاس، این بار پیش از رونمایی رسمی شاهد انتشار کاتالوگی هستیم که تمام مشخصات فنای این محصول را افشا می‌کند.

0

اخیراً تصاویر، اخبار و شایعات متعددی در رابطه با قابلیت‎های وان‌پلاس 6T منتشر شده است و امروز نیز در همین راستا شاهد درز مشخصات کامل این محصول پیش از رونمایی رسمی هستیم.

اگر سند زیر صحت داشته باشد، وان‌پلاس 6T از نمایشگری 6.4 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‎دی پلاس بهره برده که در وسط آن یک بریدگی قطره‌ای مشاهده می‌شود. هرچند این رزولوشن نسبت به پنل به کار رفته در دیگر گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی چنگی به دل نمی‌زند، با این حال در قسمت از آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

وان‌پلاس 6T

البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که وان‌پلاس توانسته به فناوری اولتراسونیک دست پیدا کند، یا همانند ویو 5 ایکس شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت نوری هستیم. وان‌پلاس 6T همچنین از تراشه اسنپ‌دراگون 845 قدرت گرفته است که آن را 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراهی می‌کند.

وان‌پلاس 6T

در قاب پشتی پرچم‌دار جدید وان‌پلاس شاهد به کار گیری از دوربین دوگانه 16+20 هستیم. همین سیستم را پیش‌تر در وان‌پلاس 6 نیز مشاهده کرده‌ایم، از این رو احتمالا شرکت چینی بر روی بهینه سازی نرم افزاری و ارتقا قابلیت های جانبی دوربین سرمایه‌گذاری کرده و خبری از دوربین تله‌فوتو یا اولتراواید نیست. در سوی دیگر دوربین سلفی نیز به سنسوری 20 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f1.7 تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید شرکت وان‌پلاس می‌توان به باتری 2750 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیانی از فناوری شارژ سری یا شاید بی‎سیم و قدرت گرفتن از اندروید 9 پای اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.