سامسونگ سفیر برند خود را به‌خاطر استفاده از آیفون ۱.۶ میلیون دلار جریمه کرد!

اخیراً سامسونگ سفیر برند روسی خود را که در یک برنامه زنده از آیفون 10 اپل استفاده کرده بود ۱.۶ میلیون دلار جریمه کرده است. کسینا سابچاک قرار بوده به‌صورت انحصاری از گوشی‌های سامسونگ استفاده کند.

0

استفاده یک سفیر برند مشهور از گوشی‌های آیفون به جای استفاده از گوشی‌های طرف قراردادشان تا برند آن گوشی‌ها را ارتقا دهند چیز جدید نیست اما ظاهراً سامسونگ از چنین اشتباهاتی به‌سادگی نخواهد گذشت.

سامسونگ سفیر روسی برند خود را به خاطر استفاده از گوشی آیفون 10 حدود 1.6 میلیون دلار جریمه می‌کند. کسینا سابچاک، سیاستمدار و مجری برنامه Reality TV، سفیر شرکت سامسونگ در روسیه است و طبق قراردادی که با این شرکت دارد باید از گوشی‌های سامسونگ استفاده کند. البته نشریه میرور گزارش داده که وی در یک مصاحبه تلویزیونی در حال استفاده از یک آیفون 10 دیده شده است.

سابچاک تمام تلاشش را کرد تا واقعیت را پنهان کند و از یک کاغذ استفاده کرد تا گوشی آیفون مشخص نشود اما بسیاری از افراد متوجه آن شدند و به زودی به یک سوژه در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. به گفته میرور این اولین باری نیست که سابچاک با یک گوشی آیفون دیده می‌شود:

خانم سابچاک به صورت مکرر در برنامه‌های تلویزیونی و تعدادی از وقایع بزرگ اجتماعی در شهر مسکو دیده شده که از گوشی آیفون خود استفاده کرده است. نمایندگان وی هنوز در رابطه با این مسائل اظهار نظر نکرده‌اند.

داستان‌های مشابه دیگری هم در رابطه با افراد مشهور دیگر در این مورد شنیده شده است. اپل اینسایدر عنوان کرده که ملبغ 1.6 میلیون دلار ممکن است حتی بیشتر از تمام پولی باشد که سابچاک برای افزایش اعتبار برند سامسونگ در روسیه از این شرکت دریافت کرده باشد. مطمئنا این آخرین باری نخواهد بود که یک فرد مشهور به جای استفاده از برند خود یک گوشی آیفون به دست می‌گیرد. نظر شما در مورد این اتفاقات چیست؟

منبع 9TO5Mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.