شیائومی می میکس 3 سرانجام بدون بریدگی و یا دوربین کشویی معرفی شد

پس از مدت‌ها درز شایعات مختلف در رابطه با ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری پرچم‌دار جدید شیائومی، این شرکت چینی سرانجام از گوشی می میکس 3 بدون بریدگی نمایشگر و 10 گیگابایت حافظه رم رونمایی کرد.

0

شیائومی می میکس 3 را می‌توان اولین گوشی به معنای واقعی تمام صفحه ساخت شیائومی دانست که شرکت سازنده آن را به مکانیزم کشویی تجهیز کرده است.

بر این اساس همانند گوشی Oppo Find X، دوربین سلفی می میکس 3  نیز در فریم جداگانه تعبیه شده است؛ بدین ترتیب شیائومی توانسته به صفحه‌ای بدون بریدگی دست پیدا کند. البته توجه داشته باشید که برخلاف مدل به کار رفته در پرچم‌دار اوپو، به نظر می‌رسد که مانند موبایل‌های کشویی قدیم، شما خودتان هر زمان که خواستید می‌توانید دوربین‌ها را بیرون بیاورید و خبری از موتور جداگانه برای این کار نیست.

می میکس 3

نمایشگر 6.4 اینچی فول اچ‎دی از نوع OLED حدود93.4 درصد قاب جلویی را پوشش داده است و تنها 4.5 میلی متری حاشیه در پایین صفحه مشاهده می‌شود. نکته مأیوس کننده آنکه برخلاف پرچم‌دارانی مانند میت 20 پرو یا Vivo Nex، خبری از سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر نیست و شیائومی این قطعه را مانند نسل‌ قبلی در قاب پشتی تعبیه کرده است.

فارغ از ویژگی‌های ظاهری، شیائومی می میکس 3 از تراشه اسنپ‌دراگون 845 قدرت گرفته که آن را 6، 8 یا 10 گیگابایت حافظه رم همراهی خواهند کرد. در قاب پشتی این محصول شاهد به کارگیری دو سنسور 12 مگاپیکسلی واید و تله‌فتو هستیم و این در حالی است که دوربین سلفی نیز از سنسورهای 24+2 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

می میکس 3

از دیگر ویژگی‌های شیائومی می میکس 3 که قرار است با برچسب قیمتی 475 دلاری برای مدل پایه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود، می‌توان به قدرت گرفتن از اندروید 9 پای، پشتیبانی از شارژر بی‎سیم 10 واتی و نسخه‌ای خاص با پشتیبانی از فناوری 5G اشاره کرد؛ البته این نسخه صرفاً در بازار کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.