آپدیت اندروید 9 پای سامسونگ از زمستان آغاز خواهد شد

ماه پیش، tvاندروید 9 برای سامسونگ نسبتا به صورت کامل درز کرد. به همین خاطر همه باور داشتند که این آپدیت زودتر از موعد عرضه شود، اما اینگونه نیست.

0

آپدیت اندروید 9 پای سامسونگ قرار است به زودی عرضه شود. همگی باور داشتند که با درز نرم‌افزار و همچنین همکاری با گوگل بر روی ئروژه، آپدیت جدید زودتر عرضه شود، اما انگار این خبر اشتباه است.

سامسونگ در پستی در اپلیکیشن سامسونگ پلاس، اعلام کرده که آپدیت اندروید 9 پای سامسونگ تا اوایل سال آینده عرضه خواهد شد. البته اندروید 8 اوریو نیز با همین برنامه عرضه شد و به نظر می‌رسد که اندروید 9 هم از این قاعده پیروی کند. گلکسی اس 8 در اواخر بهمن ماه پارسال و همچنین نوت 8 اواخر اسفند سال پیش آپدیت 8 اندروید را دریافت کردند.

البته تمام خبر سامسونگ مبنی بر زمان عرضه آپدیت اندروید 9 پای سامسونگ نبود. بلکه شرکت با استفاده از این پست، یک سری قابلیت‌های تازه که ممکن است وارد آپدیت جدید شوند را معرفی کرد. 157 ایموجی جدید در این آپدیت حضور دارند. این ایموجی‌ها شامل ایموجی پیراشکی، لاما و خرس تدی هستند. همچنین قابلیت جدید اندروید 9 یعنی Adaptive Battery هم در آپدیت سامسونگ وجود دارد. باید منتظر امکاناتی همچون App Actions و Slices هم باشیم.

عرضه رسمی آپدیت اندروید 9 پای سامسونگ شاید دور از دسترس باشد و به این زودی اتفاق نیفتد. اما یک اتفاقی به تازگی افتاده که نشان می‌دهد می‌توان به نحوی به این آپدیت دست پیدا کرد. صفحه عرضه بتا این آپدیت چند روز پیش ایجاد شد. پس به نظر می‌رسد یک سری از کاربران سامسونگ که گوشی آن‌ها از نرم‌افزار آمریکا، بریتانیا و کره‌جنوبی پشتیبانی ‌می‌کند شاید این آپدیت را دریافت کنند.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.