اپ‌نت: عکاسی و نورپردازی حرفه‌ای پرتره با Phocus

اپلیکیشن Phocus به شما این امکان را می‌دهد تا مانند یک عکاس حرفه‌ای تصاویر پرتره را ویرایش کنید و از داشتن عکس‌هایی با پس‌زمینه زیبا لذت ببرید. این اپ توسط Ray Informatics برای کاربران اندرویدی طراحی شده است.

0

برای اینکه بتوانید ویرایش زیبایی روی عکس‌های پرتره‌تان انجام دهید نیازی به داشتن دوربین‌های حرفه‌ای و برنامه‌های دشوار نیست. با استفاده از Phocus به سادگی می‌توانید نور عکس‌ها را تنظیم نموده و آن‌ها را به‌گونه‌ای تغییر دهید که گویی در هنگام عکاسی نورپردازی حرفه‌ای داشتید. به راحتی پس‌زمینه را مات کرده و تصویر میانی را پررنگ و واضح کنید. میزان تغییرات کاملا دستی بوده و بر عهده خودتان است. ابزارهایی نیز در اختیارتان گذاشته شده که به صورت کاملا حرفه‌ای به ویرایش می‌پردازند.

در قسمت خودکار پس‌زمینه را با یک اشاره تار کنید و تصویری منحصربفرد بسازید. در حالتی دیگر می‌توانید پس‌زمینه را سیاه و سفید کرده تا درنهایت عکسی جذاب و خاص داشته باشید. انواع فیلترها نیز در این گنجانده شده‌اند که از هرکدام می‌توان استفاده کرده و یا در صورت دلخواه تنظیمات هرکدام را تغییر دهید. جالب است بدانید که رنگ هر بخشی از تصویر را که بخواهید می‌توانید تغییر داده و به رنگ دلخواه دربیاورید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.