اپ‌نت: با اپلیکیشن RoughAnimator انیمیشن بسازید!

با داشتن اپلیکیشن RoughAnimator به راحتی در گوشی یا تبلت خود به ساخت انیمیشن بپردازید. این اپ بسیار جذاب و دوست‌داشتنی برای دارندگان گجت‌های اندرویدی توسط WeirdHat طراحی و ارائه شده است.

0

اپلیکیشن RoughAnimator برای کاربران حرفه‌ای و تازه‌کار می‌تواند به اندازه کافی جذاب، قدرتمند و قابل استفاده باشد. به اندازه لازم حرفه‌ای و پیشرفته بوده و از طرفی هر کسی می‌تواند به سادگی با آن کار کند. به صورت دستی نقاشی‌ها را وارد می‌کنید و با استفاده از فاصله زمانی که بین هردو نقاشی وجود دارد یک اثر انیمیشنی زیبا و منحصر به خودتان خلق کنید. برای ایجاد نقاشی موردنظرتان انواع ابزار‌ها و قلم‌های نقاشی تعبیه شده که کار کردن با آن‌ها برای کاربران ساده و قابل فهم است.

در ادامه می‌توانید بر روی هرکدام از حرکاتتان صداگذاری کرده تا ملموس‌تر و جذاب‌تر باشند. انتخاب زمانی که بین دو لایه فاصله می‌اندازد کاملا دستی و بر عهده خودتان بوده و می‌توانید آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید. هرتعداد لایه‌ای که بخواهید تا بی‌نهایت در اختیارتان است و هرکدام را به استفاده از مجموعه متنوع قلموها نقاشی کرده و اثری زیبا و ماندگار به جا بگذارید به گونه‌ای که با یک انیمیشن حرفه‌ای تفاوت چندانی نداشته باشد. در نهایت به صورت فایل ویدئویی یا گیف ذخیره کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.