اپ‌نت: Defensa یک بازسازی کلاسیک از سبک TD

یک بازی دفاع از قلعه با ساختی جذاب و محیطی زیبا به نام Defensa برای کاربران اندروید ارائه شده است. این بازی استراتژیک اما کلاسیک را rockadudle طراحی کرده است.

0

در بازی Defensa شما باید از اقامت‌گاهتان در برابر حمله هیولاها دفاع کنید. یک مسیر دشوار از جایی که هیولاها وارد می‌شوند تا قلعه‌تان بسازید و در آن انواع موانع و ستون‌ها را برای جلوگیری از حرکتشان تعبیه کنید. از آن‌جایی که آن‌ها در طول روز حمله می‌کنند شما باید تمام کارهای ساخت و سازتان را در شب انجام دهید. برای تهیه منابع ساخت و ساز باید سرزمینتان را به‌درستی مدیریت کنید تا در ازای آن به درآمد رسیده و بتوانید تجهیزات لازم را برای ایجاد برج‌ها و قلعه‌های دفاعی تهیه کنید.

هرچقدر درآمد بیشتری کسب کنید می‌توانید مصالح محکم‌تری تهیه کرده و در نتیجه در مقابل حملات هیولاها مقاومت بیشتری از خودتان نشان دهید. هیولاها نیز با ظواهر مختلف و توانایی‌های متفاوت و خاص ظاهر می‌شوند. توانایی‌های آن‌ها در کنار سرعت و هیبتشان عواملی هستند که باید با دقت و سرعت‌عمل بالا شناسایی کرد تا بهتر بتوانید در مقابلشان عمل نموده و سرزمینتان را حفظ کنید. بازی Defensa گرافیکی ساده اما گیم‌پلی جذابی دارد و شمارا ساعت‌ها میخکوب می‌کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.