اپ‌نت: ستاره مسابقات بوکس Boxing Star

بازی بسیار زیبا و ورزشی Boxing Star برای دوستداران ورزش بوکس و نیز هواداران بازی‌های رقابتی مهیج می‌تواند تجربه جالبی باشد. این بازی توسط .FourThirtyThree Inc برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی شده است.

1

اگر به بازی‌های ورزشی علاقه دارید بازی Boxing Star برایتان بسیار جذاب خواهد بود. در طول بازی می‌توانید به مهارت‌های بازی بوکس دست پیدا کنید. ماجرای بازی از ابتدا درباره یک بوکسور خیابانی بوده که به مرور زمان و بعد از موفقیت در رقابت‌های خیابانی تصمیم می‌گیرد تا از مهارت‌هایش در میادین حرفه‌ای تری استفاده کند و از این راه درآمد داشته باشد. شما به عنوان بازیکن اصلی قادرید در ابتدای بازی یک شخصیت را انتخاب کرده و به عنوان بازیکن اصلی از او استفاده کنید.

همین‌طور که گفته شد در بازی Boxing Star با فنون بوکس آشنا می‌شوید چرا که در ابتدا برایتان به صورت آموزشی نمایش داده خواهد شد. در انواع رقابت‌ها و لیگ‌های مختلف حضور پیدا کرده و توانایی‌های خود را بسنجید. از هر فنی که فراگرفتید استفاده کنید تا حریفتان را به خاک بزنید. اگر نیاز باشد می‌توانید لوازم ضروری مانند دستکش خود را ارتقا داده و یک دستکش جدید تهیه کنید. در این میان با بوکسور‌های مطرح دنیا نیز ملاقات دارید و در محیط زیبا و واقعی بازی یک رقابت هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Iman می‌گوید

    سلام رفقا من یه گروه لول ۶ دارم
    خوشحال میشم که ملحق بشین
    ‏Persian0mega
    اسم گروه بدون فاصله است و بعد از n صفر میباشد
    با تشکر

    1. Amirhosin می‌گوید

      داداش من الان اسم گروه تو زدم گروهتم دیدم ولی نمیشه وارد شم لول ۳۵ هسم برای اونای که میخوان این بازی نصب کنند اولن خیلی بازی قشنگیه عالیه دومن فقط رو hook تمرکز کنید هرچی میتونید بهش لول بدید عالیه این بازی من روزی ۴ ساعت بازی می‌کنم.