اپ‌نت: ضبط صدا با ساعت هوشمند با Wear Audio Recorder

با استفاده از اپلیکیشن Wear Audio Recorder قادرید تا هر صدایی که بخواهید را در گجت اندرویدی و یا حتی ساعت‌های هوشمندتان ضبط کنید. این اپ که یکی از کاراترین‌ها در این زمینه می‌باشد توسط BinomV طراحی شده است.

0

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که امروزه برای ضبط صدا و داشتن فایل‌های صوتی شخصی وجود دارد استفاده از تلفن همراه و یا ساعت‌های هوشمند است. تعداد زیادی اپ برای ضبط صدا معرفی شده و در بازار موجود هستند. اپ Wear Audio Recorder یکی از جدیدترین‌ها بوده و اولین اپلیکیشنی است که در ساعت‌های هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS نیز قابل استفاده می‌باشد. به راحتی آن را نصب نموده و صدای موردنظرتان را ضبط کنید و اگر خواستید فایل را نگه داشته، آن را در مسیر دلخواه ذخیره کرده و در غیر این صورت درون همین اپ حذفش کنید. صداها در پس‌زمینه دستگاه ضبط شده و دارای سیستم ضبط نامرئی نیز هستند.

فایل‌هایی که توسط Wear Audio Recorder ثبت و ضبط می‌شوند دارای کیفیت بالایی هستند اما در جاهای مختلف که می‌خواهید کیفیت‌های متفاوتی را داشته باشید به راحتی می‌توانید کنترل کیفیت را در دست گرفته و در هر درجه‌ای تنظیم نمایید. مدیریت فایل‌ها کاملا در دست خودتان است. می‌توانید برای هر فایل صوتی یک تصویر انتخاب کرده تا همراه آن ظاهر شود و یا از بین چندین فیلتر مختلف انتخاب کنید تا نتیجه مورد استفاده‌تان حاصل شود. در ادامه لازم است بدانید که این اپ به سرورهای ابری گوگل درایو و دراپ باکس نیز متصل خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.