اپ‌نت: نبرد خرچنگ‌های غول‌پیکر در بازی Crab War

بازی Crab War یک نبرد جذاب و دیدنی بین موجودات دریایی و خزندگان غول‌پیکر است. این بازی مهیج توسط استودیوی Appxplore برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی شده است.

0

قرن‌ها پیش خزندگان غول پیکر تعداد زیادی از خرچنگ‌ها را از محل زندگی‌شان بیرون کرده و به اعماق دریا فرستاده‌اند. در طول این سال‌ها این خرچنگ‌ها از کریستال‌ها تغذیه کرده و قدرتمند شدند. اکنون برای انتقام به سطح آب آمده تا با خزندگان مبارزه کنند. در بازی Crab War شما با در اختیار داشتن لشکر عظیمی از خرچنگ‌ها و سایر موجودات ریز و درشت دریایی به مبارزه می‌پردازید. با داشتن چند ملکه می‌توانید خرچنگ‌های جدید تولید کرده و ارتشتان را گسترش دهید.

در بازی Crab War باید با استفاده از پرتاب خرچنگ‌ها از خودتان دفاع کنید. در هر پرتاب و انفجار از قدرت دشمن کاسته می‌شود. اما این را نیز باید در نظر بگیرید که هر کدام از این دشمنان غول‌پیکر دارای چنان قدرت‌های خارق‌العاده‌ای هستند که اگر سرعت‌‌عمل شما در پرتاب خرچنگ‌ها کم باشد ممکن است شکست بخورید. در هر مرحله با به‌دست آوردن امتیازات بالاتر می‌توانید قدرت‌های بیشتری را نیز آزاد کنید. در این قدرت‌ها و توانایی‌ها انواع مختلف شیوه‌های مبارزه و دفاع نیز قرار داده شده است که شما را در برابر این موجودات عظیم قوی‌تر می‌کنند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.