دوربین پیکسل 3 گوگل گاهی اوقات تصاویر را ذخیره نمی‌کند!

با این‌که پیکسل 3 و پیکسل 3XL احتمالاً‌بهترین دوربین را در میان گوشی‌های هوشمند کنونی دارند به نظر می‌رسد که مشکلاتی هم داشته و گاهی تصاویر ثبت شده توسط آن‌ها ذخیره نمی‌شوند.

0

مشکل دوربین پیکسل 3 و پیکسل 3XL تنها مشخصا به این دو سری گوشی نیست و یک سری از گوشی‌های نکسوس نیز این مشکل را دارند. این مشکل در انجمن محصولات گوگل مطرح شده اما گوگل هنوز پاسخی به این مشکلات نداده است.

پیکسل 3 یکی از بهترین دوربین‌های موجود در دستگاهی اندرویدی را دارد. اما همانند گذشته، به نظر می‌رسد با یک سری مشکلات مواجه شده است. مشکل دوربین پیکسل 3 از این قرار است که دوربین گاهی اوقات نمی‌تواند تصاویر را ذخیره کند. همانطور که گفتیم این مشکل تنها محدود به پیکسل نیست و گوشی‌های نکسوس هم این مشکل را تجربه کردند.

این یک مشکل فردی نیست و بسیاری از کاربران در Reddit و انجمن گوگل این مشکل را بازتاب داده‌اند. در حقیقت این مسئله در انجمن گوگل بیشتر دیده شد چون کاربران زیادی شروع به کامنت گذاری کرده‌اند. با اینکه گوگل هنوز راه‌حلی را پیشنهاد نداده است، اما کاربران پیشنهاداتی برای یک دیگر دارند. پیشنهاداتی که شاید به حل مسئله کمک کند.

برخی اشاره کردند که پس از ثبت تصویر، وقتی سریع از دوربین خارج می‌شوید یا گوشی را قفل می‌کنید تصویر ذخیره نخواهد شد. ممکن است این باعث شود که روند ذخیره کامل نشود. همچنین برخی این مسئله را به Android Doze که سیستم ذخیره باتری گوگل است ربط داده‌اند. غیرفعال کردن این قابلیت باعث شده مشکل بسیاری از کاربران حل شود.

البته این مسئله شاید خیلی بزرگ نباشد. امروزه کاربران عادت دارند که چندین عکس را ثبت کنند که بهترین نتیجه را دریافت کنند. گم شدن یک تصویر شاید باعث بروز مشکلات بزرگی نشود. اما گاهی اوقات شما یک تصویر را از یک واقعه مشخص ثبت کرده‌اید و تنها تصویر شما موجود است. گم شدن این عکس باعث ایجاد ناامیدی زیادی می‌شود. در روزهای آینده اخبار بیشتری در مورد این مسئله منتشر خواهد شد و گوگل باید راه‌حلی ارائه دهد.

مشکل دوربین پیکسل 3 و دیگر مشکلات چرا رخ می‌دهند؟

مشکل دوربین پیکسل 3

ممکن است در طی هفته‌های آینده با مشکلاتی این چنین روبرو شوید. این مشکلات در پیکسل اصلی و همچنین پیکسل 2 نیز رخ داد. حال از خود می‌پرسید چرا گوشی‌های گوگل این قدر مشکل دارند؟ اما لزوما این گوشی‌ها صاحب مشکل نیستند.

کسانی که خریدار و مصرف‌کننده این گوشی هستند عموما علاقه خاصی به برند گوگل، اندروید و پیکسل دارند. به همین خاطر این افراد گوشی را در موارد مختلفی تست می‌کنند و در مورد عملکرد آن به صورت آنلاین صحبت می‌کنند. گوگل فرصتی برای کاربران ایجاد می‌کند که این مشکلات بازگو شود. گاهی اوقات هم این مشکلات تبدیل به اخبار می‌شوند.

همچنین یک سری از کاربرانی که این مشکلات را بازگو می‌کنند خبرنگاران هستند. این خبرنگاران تلاش می‌کنند تا تمامی مشکلات را بازگو کنند که شرکت سازنده آن‌ها را برطرف کند. از این طریق مشکلات کوچک و بزرگ همگی به یک اندازه دیده خواهند شد.

به همین خاطر، مشکل چه بزرگ و چه کوچک توجه زیادی را جلب خواهد کرد. ممکن است گوشی‌هایی مشکلات کمتری داشته باشند، اما پیکسل با بسیاری از گوشی‌ها در این زمینه هم‌رده است. اگر قصد خرید این گوشی را دارید، توجه کنید که مسائل کوچک در انتخاب شما تاثیرگذار نباشد.

 

منبع AndroidAuthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.